-
Innholdsteller
15987 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
383
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av sveigis
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Ja dere har vel fått smake på det nå ja og skjer vel ikke for ofte . Ser du skriver friskt og deilig her og for meg som hater snø så intenst ,så er det uforståelig 😅😅. Men skal være den første til å innrømme at når det først har lagt seg og holder seg ,så kan jeg strekke meg til å si at det ser ok ut .😊 Har nok litt å si at der jeg kommer fra så var det snø fra oktober til april og for meg som er sommermenneske ,så ble dette lenge . En fun fact var at når jeg fikk mine første langrennski når jeg var barn type 8 år ,så gikk jeg ut og prøvde å kappe de i to . Hatet alt som hadde med ski og gjøre ,helt til jeg fikk slalåmski . Da ble vinteren gøy minnes jeg . Far min var snekker og hadde alt av sager ,husker forøvrig at foreldrene mine var rasende når jeg prøvde å kappe de . Nå skal ikke jeg svartmale alt her da dette forsvinner fort her nede men 😊 -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Vel hverdagen er tilbake her igjen for de fleste inkludert meg .😊 Nå er det jo sånn her at det er meldt mer snø ,så noe skruing kan jeg ikke til med ,ikke minst isvind og . Å fryse er jeg ikke redd for men og miste deler i snø osv er noe herk . Så legger ved et ferskt bilde av e34en : Jeg har ikke noe garasje med varme ,men derimot en bod jeg har det meste jeg trenger til min bilhobby . Her har jeg verktøyet mitt og generelt alt . Når man har liten plass så må man og sørge for å ha orden og idag brukte jeg tiden på å få ryddet litt . Har jo en mengde midler til bil og fikk idag ryddet og kastet det jeg innser at jeg ikke har bruk for og den ene hyllen med polering ferdig : Den andre ferdig : Som sagt man gjør det beste utav det man har . Igår var det forresten 12 årsiden den fikk skilt og har aldri vært uten siden da ,ikke minst samme eier nå i snart 13 år . Det hadde jeg ikke trodd da nei . Bilde fra dagen i 2013: Jeg savner tiden da jeg brukte e34 på vinteren uten tvil .😩 Deilig varme og så utrolig god å komme frem med ,noe annet enn e61 hvertfall . Min drømme vinterbil er en 525 tds med automat som vi hadde . For en knakans trivelig bil det var på denne tiden . -
Pingu’s X1 F48 - Det ble Bilstein B12 gitt.
emne svarte i sveigis sin mr.pingu i Bilder og filmer / Show-off
Ja liker denne tråden her med masse moddinger osv . Og ikke minst gøy å se noen som går all in på bilene sine noe som du gjør .😊 En annen ting er jo at det er uhyre kjekt å vite om noe går feil for oss vanlige og kan spørre om tips . -
Min 2009 E70 og livet med den (nok en DPF rens)
emne svarte i sveigis sin Otis i Bilder og filmer / Show-off
Du er flink til holde den iorden Otis og det betaler seg . Skjønt det dit hen at gløding som er 100 er alfa omega på disse for å ha en startvillig M57 vinterstid .Dvs gjelder vel det aller meste av diesler sånn sett. -
E.C.'s garasjetråd - E39 på PKK - kjeks i kanal
emne svarte i sveigis sin E.C. i Bilder og filmer / Show-off
Alltid gøy å se her @E.C. . Den e91en din er jaggu pen altså og med det flotte og rene interiøret er det en fryd å se . Godt nyttår og ser frem til mer herifra😊😊 -
Her var det skjedd mye både med handel av biler osv .😊 Ellers så blir denne bilen meget bra nå vil jeg tro og gøy å se litt herifra igjen .
-
Gratulerer med ti års eierskap Ida😊 En sann fryd å se hvordan dere holder denne som du gjør .🙏
-
Selvsagt Fredrik ,men her gikk det litt sånn type fort pr tlf igår skjønner du .😊 Men jeg har en enda bedre ide . Neste gang der er forum medlemer nedover som jeg vet om ,så skal jeg jaggu lage til et kaffe meet her hos meg . Det har vi hatt før og det var koslig og folk kom der og da Fredrik . Triveligere det egentlig .😊
-
Tipper du koser deg nå ja 😊 Flott bil 🫡
-
Noe som er godt ,er og komme seg bort fra det vanlige i julen som selskaper ,mat osv . @Olaandref var i nærheten nå i julen så vi avtalte om og møtes . Så avgårde : Fin trafikk : Etterhvert fremme. Praten gikk lett over kaffe og brus og endelig godt å få snakket litt bil og andre ting .😊 Er jo alltid gøy å få truffet medlemer her og få snakket litt om planer osv . Tiden går fort og det var på tide og komme seg hjemover igjen . Tok et par bilder av bilene fort og galt : Dette Takk for praten @Olaandref,alltid like hyggelig .🙏😊 Julen har satt sine spor her : Så møkkete har aldri denne vært noensinne : Siden: Heldigvis lar dette seg løse seg lett 😊 Men det blir ikke idag . Nå er huset tomt og jeg og Fru Sveigis skal kose oss med noe godt i glasset og noe musikk tenker jeg . En fin dag så langt 😊
-
Et verksted bygg med skikkelige benker og skap er et must og dette ser kjempefint ut Snagg og med skikkelig vaskeanlegg blir dette bra 😊 Så varmer det hjertet mitt å se at du vurderer å holde e46en din som den er uten å kappe i den ,(noe jeg nevnte tidligere her i tråden ). Men igjen her er det jo eier som bestemmer og absolutt ikke den som står utenfor som bestemmer . Den e46en du har liker jeg godt og er påkostet sånne ting som jeg liker .😊
-
En av naboene har kjøpt seg drone nå og den surrer jo hele tiden spesielt hos meg .😂 Fikk et dagsferskt bilde av han nå : Han gleder seg visstnok til å se meg holde på å skru mens han sitter inne og ser på fotball 😩 Ellers hjemme igjen fra Sandefjord med familie og ikke noe og melde . Idag er det avgårde igjen med e61 og nye 20 mil .
-
E.C.'s garasjetråd - E39 på PKK - kjeks i kanal
emne svarte i sveigis sin E.C. i Bilder og filmer / Show-off
Ja @E.C. du skulle jobbet på Bmw du ,fy flate hvor mye kompentanse du sitter inne med og ikke minst at du deler dette . De siste innleggene har jeg null peiling på ,likevel så vet jeg hvem jeg kan spørre om det er noe med bilene . Og det beste du gir meg alltid svar sånn at jeg forstår tingene 🙏 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i sveigis sin Olaandref i BMW-prosjekter
Ja Ola -Andre bra du skriver litt igjen her ,vi trenger det .😊 Det spares ikke på innsats her og denne blir knall tilslutt . Tenk å gøy det blir når du er ferdig med sveising osv 😊 -
Det gledes til å se på bil .🙏
-
Da fikk man feiret julaften og koslig var det 😊 Så var det dette med gaver igjen da .. Jeg har jo absolutt alt og trenger ikke noe ,likevel så slapp jeg ikke unna gitt. Dere skjønner det at døtrene mine de fanger opp situasjoner når jeg er irritert når jeg holder på med bilene . Og den ene hadde fanget opp en situasjon i høst der de hadde hørt følgende situasjon : Jeg er så jævla lei av disse tynne dritt startkablene fra Biltema .. Åååå gode Gud kan du sende ned en Startbooster nå ? Og hva endte det opp med igår ? Joda både jumpstarter og startkabler samt mye annet på bildet : Div vask og midler som passer meg fint : Jeg skal etterhvert lage om det ene soverommet til mancave og den første pynten dukket opp : Her skal Bmw være tema selvsagt ,et rom jeg kan ha i fred med venner og div når jeg har besøk . Fryktelig koslig å få gaver som jeg trenger av disse tuppene mine .😊 Ellers skal bilen nå brukes til Sandefjord imorgen og er ryddet og klar for det : Noe vask utvendig gadd jeg ikke i og med det er sørpete og fælt ute . Begge kjøleskapene inne er helt fulle så koffertrommet har fungert som kjøleskap til brus og øl her de siste dagene : Blir godt med en tur igjen med bilen nå .😊 Ellers fortsatt god julehøytid folkens .
