Ja, jeg liker veldig godt dette karosseriet. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at dette er biler som fort kan kreve litt nå som de har begynt å dra på årene, så jeg ville ikke anbefalt noen som ikke skrur selv å kjøpe en slik bil. 😊 Blir fort dyrt om man skal betale blodpris for deler hos bilverkstedene, i tillegg til svindyre timepriser.
Har ikke kassespesifikasjonene foran meg her, men det er en bassreflekskasse for 4x 6,5" elementer. Så her har jeg brukt 4x GAS MAX S1-6D1, som kobles ned til 2 ohm samlet last. Så bruker jeg en monoforsterker som gir 1500W i 2 ohm. Det fungerer veldig bra. 😁
Ja, spent på det jeg også. Tanken min har vært å kunne sitte på en krakk med hjul under bilen. Uansett blir det mye enklere enn å ligge på rygg på garasjegulvet med bilen på støttebukker. 😃
Nå er jo ikke sakseløftere like praktiske som en 2-søyler for eksempel, siden platået på sakseløfterne fort kan blokkere litt av tilkomsten, men praktisk sett i en bruksgarasje så veier det høyt å få alt ut av veien og flush med gulvet når det ikke er i bruk.