Gå til innhold

Tore Høgvold

Medlem
  • Innholdsteller

    79
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Tore Høgvold vant dagen sist Februar 1

Tore Høgvold hadde mest likt innhold!

1 følger

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Langhus
  • Kjøretøy
    850 ix Cab

Nylige profilbesøk

2009 profilvisninger

Tore Høgvold's Achievements

  1. Syntes bare det var litt artig. Må vel være en smal sak for Gulbrandsen bil å fikse det før de legger ut akkurat det bildet.
  2. Lagret på et kjølerom? https://www.finn.no/mobility/item/434413561?ci=15
  3. Det tror jeg ikke passer inn her på disse BMW sidene😜 fra 530 hk ned til 90
  4. Sesongen går alt for fort. I vinter skal den slippe salt,slaps,snø og større fare for steinsprut. Full shining før lagring. Eu kontroll må taes innen 5/4 26, så da tok jeg EU kontroll i Råde, timen før vinterlagring. Ikke sikkert det er sommerdekk føre tidlig i april.
  5. Takk for svar, antok omtrent den prisen ja.
  6. Fin M8, men tror den vil bli veldig kostbar inn til Norge? Mva/kurs avgift? Noen som kan regne ut kjappere enn meg? https://www.blocket.se/annons/stockholm/bmw_m8_competition_coup_625hk_keramisk_carbon_3814kr_man/1001650478
  7. Hjemme fra treff i Telemark. Bra vær og mye fint å se på. Hyggelig med en påskjønnelse også😎
  8. Vurderte denne https://www.finn.no/mobility/item/407149917?ci=14 i Desember. Ble solgt av Bavaria i Stavanger. Lå ute til 1.395.000,- Kunne få den for 1.350.000,- BMW Norge hadde den som pressebil i 6-7 mnd. Etter å ha lest og sett en del av de artiklene og sett hvordan den ble kjørt, ble jeg litt skeptisk. Bilen tåler det helt sikkert. Men siden garantien gikk ut et par uker senere, fikk jeg bare litt kalde pedaler.
  9. Bra oppmøte i Sarpsborg i dag. Artig å se hvor lav den ser ut ved siden av en X5.
  10. Det er en 1997 mod. 528i som jeg kjøpte 1998. Monterte Mosselman turbo i 1999 av KRB trading. Det var en (den gang) rallykjører som monterte settet. Det var vel ikke så god investering. Mener å huske at jeg betalte rundt 50.000,- (mye penger det for 25 år siden). Fikk noen problemer med at luftmengdemåler ble montert feil, med den følge at bilen raskt fikk tendens til tenningsbank. Byttet måleren 2 ganger. Tror han som kjøpte bilen flyttet den. Kontaktet en i BMW klubben som hadde en 528i med ESS kompressor. Vi begge syntes det virket som min gikk bedre, men det var nok turbo lag som gjorde det. Vi kjørte litt ette hverandre og fant ut at bilen med kompressor gikk best. Har dessverre ikke flere bilder. Solgte bilen 2002, det var før Finn.no sin tid og da var det AUTOBØRSEN som gjaldt for å få solgt bilen (det var tider det Helmer😁). Har tatt vare på noen av bladene der jeg annonserte mine biler. Dette er fra utgave 38 i 2002
  11. Februar og våren er ikke sååå langt unna😃
  12. Fikk tips av en bekjent. Denne har stått veldig mange år forsømt under en gran i (Siggerud Nordre Follo). Ser at den har frist for EU kontroll 31.08.2018 Ser ut som det bare har vært en eier siden den ble registrert første gang i 1996. Stusser veldig at den bare er hensatt sånn? Delebil eller et prosjekt kanskje?
  13. Uventet besøk hos Schmiedmann i Sverige 😱 https://www.vg.no/video/313777/trodde-ikke-mine-egne-yne?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1&utm_medium=dre-67327a0999ad7ea72162f40c&utm_campaign=overlay-main-desktop
  14. https://www.bilhjelpen.if.no/kjoretoyopplysninger/bilhistorikk-og-heftelser/97f10d78-00b7-4a79-b17d-6263d269e04f
×
×
  • Opprett ny...