Gå til innhold

mcbanan

Medlem
  • Innholdsteller

    255
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 523i

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ja, eg vurderte 330e, då eg aller helst køyrer BMW Men det var ikkje noko for meg, grunna drivlinja. Resten av bilen er bra, det er eg enig i.
  2. Ikkje G20 eller G30 generellt, du ser jo at eg skriv 330e og 530e Ellers er eg enig, ville mykje heller hatt 320i enn 330e. Og mykje heller 340i enn model 3, men det kjem jo med ein pris.
  3. Eit par brannfaklar på morgonkvisten. Ein model 3 er mykje bedre å køyre enn ein halvveges løysing som 330e og 530e. Sprek, god rekkevidde, gode køyreegenskapar og god pris. 4 sylindra hybrid er ikkje noko me treng å ta vare på inn i framtida. Masse av informasjon å finne på forum ang. oppgraderingar, modifikasjonar og vanlige feil( som vanlig må ein unngå facebook grupper). Veldig lettskrudd og Tesla publiserer alle service manualar åpent på nett. Service mode diagnose er åpent for alle i infotainment skjermen. Service mode+ kan ein kjøpe billig ved behov. Nokre billige/ enkle løysingar og eit spartansk interiør må ein dog leve med. Ang. leigebilane til Lærdalsøren motor hotell så er Lotusen mykje bedre, etter min meining. Det var ein 992 GTS 4 han hadde, med knirk i dashbordet etter eit par tusen km og eit ryggekamera med oppløysing frå VHS alderen. 992 generasjonen er altfor stor, tung og full av hardplast i interiøret. Til den prisen er det bedre med heftigare versjonar av 991 eller eldre, etter min meining Sjølvsagt er det ein veldig kompetent bil, men ein får mykje meir feedback og spenning frå Lotusen i lågare hastigheit.
  4. Ja, Tesla har eindel særeigenheitar som nok kan forklarast med at dei blir designa i California På min har eg spredt luftstraumen ut mest mulig og høgast mulig. Då merkar eg ikkje så mykje til det.
  5. Stemmer det, men du kan og slå av auto funksjonen ved å trykke på "Auto" oppe til venstre i klimamenyen. Da får du opp dei tradisjonelle valga med piler for luftstraumen slik at du kan styre den ned til beina f.eks.
  6. Dei har endra på det no, sto at det var ein 993 og luftkjølt tidligare:)
  7. får ringe dei og høyre kva kjølerøyr som er pinna sidan denne er luftkjølt🤪
  8. Bra han er ærlig om at den har vært skadet tidligere ihvertfall https://autoua.com.ua/vin/WBS3R9C54FK332043?lang=en
  9. Ser ut som nokon har gått amok på Temu, både innvendig og utvendig🥲
  10. Herlig e28! Ang. ABS sentral så kan dei jo repareres, eg sendte min(e39) til USA og det fungerte perfekt etterpå. Ser det er eit par firma som styrer med det i Norge og. https://www.actronics.no/abs-styreenhet https://styreenheter.no/
  11. E39 sedan? Edit: E46 kanskje? https://www.nettavisen.no/nyheter/filmer-grisekjoring-pa-e6/v/5-95-2405275
  12. Sjekk her, ser ut som folk i nokre tilfeller klarar å få liv i dei att https://www.taycanforum.com/forum/threads/seized-cooling-fans.19918/
  13. God pris for ein tilsynelatande fin bil: https://www.finn.no/mobility/item/388529012?ci=1
  14. Byttar du ut A med S får du treff på VIN dekodere ihvertfall, på ein raud cabrio
×
×
  • Opprett ny...