Gå til innhold

mcbanan

Medlem
  • Innholdsteller

    246
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 523i

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Herlig e28! Ang. ABS sentral så kan dei jo repareres, eg sendte min(e39) til USA og det fungerte perfekt etterpå. Ser det er eit par firma som styrer med det i Norge og. https://www.actronics.no/abs-styreenhet https://styreenheter.no/
  2. E39 sedan? Edit: E46 kanskje? https://www.nettavisen.no/nyheter/filmer-grisekjoring-pa-e6/v/5-95-2405275
  3. Sjekk her, ser ut som folk i nokre tilfeller klarar å få liv i dei att https://www.taycanforum.com/forum/threads/seized-cooling-fans.19918/
  4. God bedring! Trådane dine er alltid artige å lese
  5. God pris for ein tilsynelatande fin bil: https://www.finn.no/mobility/item/388529012?ci=1
  6. Byttar du ut A med S får du treff på VIN dekodere ihvertfall, på ein raud cabrio
  7. Statens vegvesen godtek dokumentasjon frå TÜV. Hvis du ikkje har dokumentasjon frå TÜV, må du ha utsleppstest frå eit anna uavhengig laboratorie. Ikkje avgift på sjølve effektøkningen, men hvis avgass er endra blir det vel det? Eg har sjølv godkjent endring frå 220 til 305hk med TÜV papir.
  8. Er ikkje verre her enn i Tyskland, har du TÜV blir det godkjent F.eks denne leverandøren ser det ut til at kan levere med TÜV godkjenning. https://www.regelin-performance.de/lng/en/bmw/series-7-e38/730d-184-ps/tuning-stage-1-for-bmw-730d-184-220-ps.html https://www.regelin-performance.de/lng/en/bmw/5er-serie-e39/530d-193-ps/tuning-stage-1-for-bmw-530d-193-220-ps.html?type=N&opt={6}14{7}18{15}44&language=en&xoid=h6o0fdmhval7mfd4r0n5s7h48r If it's impossible for you to bring your car to us, you can send us your ECU for programming as well.
  9. Det er ikkje godkjent, då hadde det dukka opp under motorytelse/effekt på Statens Vegvesen. Gjorde ihvertfall det når eg fikk godkjent effektendring på ein bil.
  10. Eg har montert RB3 settet på min Model 3, virkar som eit bra produkt. Feittlist droppa eg, blei litt for pickup for min del Min 2019 har ingen rust enda, skvettlappar framme er nok mykje av grunnen. Og det at eg faktisk vaskar bilen, mange Model 3 og Y går for lut og kaldt vatn hjå eigarar som skal spare på alt har eg inntrykk av.
  11. Kronekursen er vel ikkje heilt på din side, men du bur jo relativt nær både Sverige og Finland? Kanskje verdt å undersøke?
  12. Denne var knallfin, og manuell! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=350326030
  13. Brukt batteripakke for 85k https://finndel.no/delinfo.aspx?f=906&dnr=166532 Unødvendig sløseri med ressursar ja..
  14. Med mine forbrenningbilar har eg aldri tenkt over økt forbruk på vinteren. Sjølvsagt går det litt meir bensin/diesel med grovare mønster i dekk, is og snø i vegen osv. men det er nok så lite at ein ikkje merkar så mykje til det med mindre ein fører detaljert logg på alt av forbruk ( som første eigaren av ein Golf 2 eg hadde tidligare ) Eg har to elbilar i stallen, ein model 3 LR 2019 og ein 2017 Fiat 500e. Med ladar heime blir det ikkje til at eg bryr meg eller legger spesielt merke til forbruket i det daglige. Eg har dog ein tur på 210 km som eg tek relativt ofte, med Model 3en, og da blir forskjellen på sommar og vinter tydelig. På sommaren brukar eg ganske nøyaktig 40% av batteriet på den turen, på vinteren brukar eg rundt 55-60%. Då tek eg null hensyn til å spare straum, AC/ varme er på som vanlig og eg køyrer i fartgrensa+. Det som er litt interessant med dei to elbilane er at dei har to vidt forskjellige måtar å estimere rekkevidde. Teslaen viser EPA rekkevidde og tek null hensyn til temperatur osv. Det einaste den tek hensyn til er BMSen sin utregning av degradering på batteriet. Så min snart 5 år gamle bil viser no 475km på 100%( 499 som ny meiner eg, 560 WLTP). Det er realistisk på sommerføre, men veldig urealistisk på vinterføre. Fiaten tek hensyn til temperatur, og viser rundt 160km på sommaren versus rundt 120 på vinteren. Mykje lettare å forholde seg til
  15. Er det verkeleg så dyrt med TÜV godkjent tuning for BMW? For eit par år sidan hadde eg ein mk7 Golf GTi, som eg fekk tuna frå 220 til 305hk med TÜV frå O.CT Tuning, for 8000,- For 5000,- ekstra fekk eg ny programvare til DSG kassa og. Fikk lagt det inn i vognkortet utan problem. Det kostar jo litt med TÜV, men det blir jo fordelt på eindel bilar etterkvart.
×
×
  • Opprett ny...