hermanoo90 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Felgene ble kjempefine på bilen! =) awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Ble bra med felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 syns felgene satt som et skudd jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Morsomt å se at felger som ikke heter Vossen, 3SM, BBS LM osv. slår litt an også. Saltkjelen og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Griselekre felger, Anfinn! Jeg synes nok også at originale felger blandet mellom seriene ofte blir kulest. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Et lite bilde fra gårsdagen. Skal forsøke å lage et lite reisebrev etterhvert, men som vanlig ble ikke så mye bilder som det kanskje burde blitt. sydenfareren, norbakken, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 strøkent!! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Må si igjen at de felgene er stilig på bilen din. Du sa at de egentlig er fra X1 og sjelden på de. Så faktisk en X1 her om dagen med samme felgene og synes at de passer bedre på 1 serie enn på X1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Det er rart med det, men litt "stygge" felger med mye gummi blir som regel mye bedre når de får lavprofil på seg og når de havner på en annen modell enn de er tiltenkt til. Disse og Style 121 som jeg har på min synes jeg er representativt for denne påstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Må si igjen at de felgene er stilig på bilen din. Du sa at de egentlig er fra X1 og sjelden på de. Så faktisk en X1 her om dagen med samme felgene og synes at de passer bedre på 1 serie enn på X1 Takk for det. Ja, jeg har sett en X1 med disse jeg også nå, så det er nok gjerne det at jeg ikke har lagt merke til de før. Det er rart med det, men litt "stygge" felger med mye gummi blir som regel mye bedre når de får lavprofil på seg og når de havner på en annen modell enn de er tiltenkt til. Disse og Style 121 som jeg har på min synes jeg er representativt for denne påstanden. Har lagt merke til dette selv. Style 63 som er populære på e46 og tildels e8x lider også av dette. Disse er i grunn ikke så spennende på X5, men med endel mindre profil på dekkene så blir det straks en helt annen felg. Bare synd slike felger ofte er ganske tunge, da de er beregnet for større biler. Det samme gjelder de jeg har på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Fint bilde felgene satt som et skudd. Endret Juni 29, 2015 av Reef89 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Takk for det. Nå har forsåvidt andreaskarm lagt ut litt fra turen vi hadde til Nürburg, men siden jeg har ca. en trillard bilder kan jeg jo legge ut litt jeg også. For min del startet dagen med en tur i et (veldig stort) famileselskap hos noen jeg knapt hadde sett eller hørt om før. "Dessverre" måtte jeg avgårde rett etter maten da vi hadde en ferje vi måtte nå. Over Boknafjorden. Var litt småredd for at det kunne være endel venting her, da det har vært mye av det i det siste, men vi måtte bare stå over en ferje. Sjekket inn og klar for avreise til Danmark. "Hotellet" vårt for natten. Blikkstille hav, hele veien til Danmark. Tror aldri jeg har opplevd så pent vær på denne overfarten før. Passer meg igrunn ganske greit, da jeg blir sjøsyk. Turen gjennom Danmark (og forsåvidt Tyskland) var preget av regn, regn, regn og enda litt mer regn, så var lite og ingenting å dokumentere. Første stopp ble ved Scandinavian Park utenfor Flensburg, og der traff vi denne gjengen. Deretter gikk turen videre sørover. Mye trafikk, kø og regn preget stort sett hele turen. I nærheten av Bonn skulle navigasjonen absolutt ha meg inn der køen stod i stampe, så jeg kjørte videre, og fikk servert en alternativ rute som gikk rett gjennom Bonn sentrum (uten at jeg visste det der og da) og en milliard lyskryss (traff naturligvis alle på rødt). Kom omsider frem endel senere enn det som var planen, men vi skulle uansett ikke nå noe. Hotellet for de få dagene ble Dorint, med utsikt til GP-banen. Resten av reisefølget var for gode for danskebåt og 100 mil med køkjøring, så de valgte noe som visstnok kalles fly. Ettersom Nürburg ikke har egen flyplass kom de med denne. Litt bilder fra og rundt ringen; Kommende C-klasse coupé (antar jeg). DB9 utenfor Aston Martin-lokalene. ...og en splitter ny Vanquish. (egentlig synes jeg alle Aston Martiner ser helt identiske ut, så det måtte endel Googling til...) 991 GT3 RS utenfor bensinstasjonen ved Döttinger Höhe. ...og en F83 M4. Disse ble "dessverre" ganske vanlige etterhvert. Et bortimot ubrukelig bilde, men det er ikke hver dag man treffer på to F87 M2-er. Den blå utydelige F31-en er forøvrig en F31 LCI. Så ganske bra ut det nye lyktedesignet. Nok et av leiebilen. Så litt fra banen. Regnet hadde vi fortsatt med oss, så det var om å gjøre å få gjort noe de gangene det var oppholdsvær. Usikker på hva dette er, men det er noe Range Rover-greier tror jeg. A-klasse facelift, som forøvrig ble lansert i dag(?). Q5 RS, eller RS Q5 alt ettersom. Gikk ganske greit. M2 i litt bedre kvalitet. Kommende X1. Usikker på hvorfor den fortsatt har kamuflasje. Noe jeg antar er etterfølgeren til dagens Jaguar XK. Ihvertfall om man leser skiltet. Fra parkeringsplassen til "M Testcenter". Gikk endel vil-ha biler ut og inn her. Calibra inne på Ring Werk. Jeg synes fortsatt disse er litt tøffe. Langtreisende okse. Nyeste MX-5. Synes fortsatt fronten ser noe rar ut, men det er nok en morsom bil. Andreas sitt "wet lap". Jeg stod over fra å kjøre denne dagen, da jeg foretrekker tørre veier. Leiebilistene i nok en leiebil. Norsk 350Z som satset ganske greit. Synkroniserte Hondaer. Neste dag forsøkte vi å være litt mer kulturelle(?) og besøkte en gammel borg/ulvepark. Var ikke så veldig livlige de ulvene... Hadde muligens vært litt mer show om de gikk sammen med disse. Etterhvert fikk gris være gris, og vi endte opp igjen der vi hører mer hjemme. Kommende 5-serie (G30). Synd jeg ikke fikk sett M5-versjonen som har blitt sett der denne uken. Havnet forøvrig bak denne bilen når jeg fylte opp tanken før jeg skulle hjem, så jeg fikk tatt en ganske god kikk. Noe jeg antar er Mercedes GT Black series. ...noe jeg antar er kommende E-klasse. ...og kommende C-klasse(?) cab. Bentley sitt forsøk på å lage en SUV. M4 GTS ...og enda en. Aston Martin Vantage GT12 (skulle egentlig hete GT3, men det likte ikke Porsche så godt). 2016 Cadillac CTS-V ...så ble det "kveld" og turistkjøringen åpnet. Jeg har igrunn aldri helt hatt sansen for Sakhir-oransje (hadde riktignok kun sett fargen på bilder), men det var helt til jeg så denne M4-en. Utrolig pen bil. En av to(!) Cayman GT4. Leiebilturistene gav opp leiebilene og fant ut at taxi var tingen. Noe det visstnok var. Til slutt klarte undertegnede å lure seg rundt noen ganger også. Det ble verken satt runderekord eller andre rekorder, men morsomt er det. (Jeg er for gjerrig til å kjøpe alt jeg finner av bilder.) ...og da må man naturligvis ha på merke. Litt diverse tullball. Så var avreisedagen kommet, men siden det tydeligvis var Lastebil Grand Prix førstkommende helg så måtte vi nesten ta en liten runde å kikke litt. Jeg har aldri helt forstått meg på dette lastebil-greiene, og gjør det fortsatt ikke, så vi vendte nesen hjemover. Vi ble ikke fritatt for regn denne gangen heller, men det var heldigvis bare denne ene bygen. Grei snittfart gjennom dagen (ihvertfall i mitt hode). Insektenes skrekk. Andreas fant sin drømmemaskin. Så var det nok en ferjekø. ...før bilene endte på nederste dekk for en gangs skyld. Litt statistikk. bimmerR, HPVL, andreaskarm og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 flotte bilder! så ut som en utrulig morsom tur! og kommer ikke over hvor bra de felgene kler bilen! blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Bra med bilder anfinn Var en knall tur. Synd med været første dagen eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Tøffe bilder, så ut som en morsom tur ja med mye bra spottings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå