Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Dagens pengesluk. Walkabout og Litjhaug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Dette ble jo bare utrolig bra skitten bil Regner med du har laget en DIY på dette ? Trenger hjelp av deg senere så sender deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Vakkert syn. Rett og slett. Ble fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Du bare måtte Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Dette ble jo bare utrolig bra skitten bil Regner med du har laget en DIY på dette ? Trenger hjelp av deg senere så sender deg en pm. Hehe. Jeg får unnskylde meg med at bilen var ren i går. Tja. Jeg hadde egentlig ikke planer om å snekre sammen en liten DIY, men jeg kan sikkert få til ett eller annet når jeg mottar den nye lysmodulen. Som kjent vrenges magesekken min i tanken på å klippe i ledningsnett, så jeg har denne gangen også fått laget meg en adapterkabel. Sånn sett blir jo dette plug and play og ikke spesielt informativt som en DIY guide. Vakkert syn. Rett og slett. Ble fint:) Meget bra. Takk for det. Jeg synes det løftet bilen et par hakk. Du bare måtte Hæ?? Hehe, jeg klarte ikke dy meg. Få på plass LCM2 nå, så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Ja bare å kjøpe det så skal jeg trikse og mikse litt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Wow, kjøpt ny E60? Her gikk bilen fra 2004 til 2010 SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Men du "fetter"... Ere oransje blinklys jeg ser der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Ja, det var et betydelig løft av fronten. Det er orange pærer, men de forsvant like fort som dem kom på bilen. Har jo satt inn LED pærer i blinklysene foran også, slik at det matcher med baklysene. Film med de gamle lyktene: Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Har du en link til hvor du kjøpre dekselt rundt gien med sportsknapp på? er det bare facelift som har blinklys i hovedlykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Dekselet rundt girspaken får du kjøpt hos BMW, GS Bildeler, Koed, Schmiedmann etc. I tillegg til dette må du naturligvis strekke noen kabler og slikt i tillegg. Blinklys i hovedlykten? Pre-LCI har da vitterlig blinklys der den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Du fortsetter med stilfulle oppgraderinger, ja. Lekkert, Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Da var det på tide å komplettere LCI-oppgraderingen. Jeg glemte selvfølgelig å bestille kabler fra den gamle AHL modulen til lysmodulen, så adaptive lys måtte kodes vekk enn så lenge. Ellers fungerer alt som det skal og jeg har i tillegg fått kodet inn lys i instrumentet i DRL modus. Follow me home lights er også aktivert med et tastetrykk på nøkkelen. Noen dårlige bilder. Du fortsetter med stilfulle oppgraderinger, ja. Lekkert, Lasse Takk for det, Daniel! Ingvaldsen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 hvorfor tilbake til halogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå