Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Takk for trivelige tilbakemeldinger! Jeg har ikke vurdert lamin-x da jeg i utgangspunktet ikke er så tilhenger av det, men jeg ser jo den umiddelbare fordelen med å bevare lyktene. Isåfall tror jeg kanskje det vil være aktuelt med en helt klar film. Ja, det er ikke spesielt mye mer jeg kommer på, men jeg har jo stadig lyst på soft close og automatisk bakluke med litt komponenter fra E65. Ellers ligger det et sportsratt som venter på airbag og jeg vurderer chromegrill, original som sådan naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Du kan godt donere din høyglans sorte til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 så har du noen nye prosjekter på gang med bilen? eller noen nye planer? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Tja. Det er da alltids noe å bedrive tiden med, men det meste føler jeg er gjort på denne bilen nå. Jeg har tanker om å bygge om til snap-in adapter Media/Connect til telefonen (med video playback, plugin etc.) og det nye rattet kommer nok på i løpet av helgen om jeg får de siste delene innen den tid. Jeg vurderer samtidig å ettermontere avtagbart hengerfeste, men her er jeg litt usikker. Ellers tenkte jeg å prøve 20" Alpina Classic for å se hvordan dette blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 hvis du ikke skal ha disse alpina hjula så si ifra! du må få slengt ut bilder av ting veit du ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Alpinahjulene skal jeg ha uavhengig om de skal brukes på E60´en eller ikke. Har en E39 som er under "ombygging" som de eventuelt havner på. Jeg har riktignok et ekstra sett med 9- og 10x20 Style 101 som du kan få kjøpe. Om de skal stå på en E39 må senteret freses opp, men dette er en smal sak og koster minimalt. Jeg skal forsøke å bli flinkere til å ta noen bilder. SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 hehe er lov å prøve seg da !hvordan e39 er dette som er under ombygging da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Hehe, det er klart. Det er nok bare en 528i, men den får nok like mye og omfattende retrofits som E60´en. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 åh det er tøft! du får lage en tråd til den! og dele linken! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Tja. Det er da alltids noe å bedrive tiden med, men det meste føler jeg er gjort på denne bilen nå. Jeg har tanker om å bygge om til snap-in adapter Media/Connect til telefonen (med video playback, plugin etc.) og det nye rattet kommer nok på i løpet av helgen om jeg får de siste delene innen den tid. Jeg vurderer samtidig å ettermontere avtagbart hengerfeste, men her er jeg litt usikker. Ellers tenkte jeg å prøve 20" Alpina Classic for å se hvordan dette blir. Da regner jeg med at det rattet kommer på fortere enn fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Alpinahjulene skal jeg ha uavhengig om de skal brukes på E60´en eller ikke. Har en E39 som er under "ombygging" som de eventuelt havner på. Jeg har riktignok et ekstra sett med 9- og 10x20 Style 101 som du kan få kjøpe. Om de skal stå på en E39 må senteret freses opp, men dette er en smal sak og koster minimalt. Jeg skal forsøke å bli flinkere til å ta noen bilder. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Hehe, det er klart. Det er nok bare en 528i, men den får nok like mye og omfattende retrofits som E60´en. det vil si at det blir like mange nye "mods" på denne som på e60'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Da regner jeg med at det rattet kommer på fortere enn fy Den kommer på med en gang! Pris? Tja. Send meg PM. det vil si at det blir like mange nye "mods" på denne som på e60'n? Tja. Skal ihvertfall forsøke. Ny look: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 jammen dette liker vi! du må husker og lage ny tråd til bilen så vi får se! og alpina felgane så ikke veldig feil ut på den! må få tatt flere bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Prøvde Alpinahjulene på E60´en og må igrunn si at jeg ble veldig fornøyd. Noen kjappe mobilbilder. Walkabout, SigurdE36, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå