Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Forskjellen er rett og slett at armlenet er skinntrukket med sømmer. Jeg hadde håpet å få tak i en M5-konsoll i sydd merinoskinn (slik som dashbordet og dørtrekkene), men disse synes jeg koster mer enn det smaker. Dessuten fikk jeg dette armledet for en slikk og ingenting, så da var igrunn valget greit. Om det dukker opp en "riktig" midtkonsoll etterhvert er det jo ikke værre enn å bare bytte igjen. I tillegg har jo dette armlenet originalt hatt CIC, så da er jo utskjæringen helt original. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, da var det på tide med litt mere tull og fjas. Slet litt med kodingen av SZL-modulen, så alt (ingenting) er ikke helt velfungerende, da denne var brukt og inneholdt et annet chassinummer. Satser imidlertid på at det går i orden ganske snart når Tommi har fått tryllet litt med tastene sine. Beklager elendig bilde.  :)

 

Jeg er ellers litt usikker (og uenig med meg selv) om jeg skal bytte ut dekorlisten på rattet til en lysere chrome som kom ved LCI, da jeg synes listen som sitter på nå er noe mørk.  :-k

 

post-38588-0-36088500-1397772135_thumb.j

 

Over til noe annet: E39 prosjeket begynner å ta form. Fra å mangle takluke og ha et horribelt stygt taktrekk, har den nå fått takluke og alcantara taktrekk. Litt artig å se sammenligning av E39 og E60, når de er relativt identiske i fargesammensetningene. Listene i E39 skal bli sort høyglans om ikke lenge, så da blir igrunn bilene enda mer like.

 

post-38588-0-39387100-1397772569_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ettermontert takluke!?

Tror e39en er penest med "treverk" :) kan fort bli veldig sort og kjedelig

 

Ja, ettermontert takluke med ny takplate. Når du sier det, så synes jeg faktisk treverket ser greit ut når jeg ser på bildet, men det er dessverre ikke helt strøkent i virkeligheten. Det går jo eventuelt an å foliere listverket, men jeg tror en sort kombinasjon (som på E60) ikke blir helt feil her heller. I kombinasjon med det sorte blir det jo litt chrome/blanke/lyse detaljer som bryter opp litt (fothviler, blank ring rundt høyttalere og instrument, dørhåndtak etc.).

 

Det ble nydelig med sportratt og E39'n blir veldig bra! :D

 

Takk, takk. Ja, det begynner å dra seg til nå! :)

 

få peisa opp link med e39'n her! :D folk er nyskjerrig! :D

 

Blir nok ikke enda en tråd, men jeg får heller benytte denne som en kombinasjonstråd. Jeg kan, om ønskelig, poste flere E39 bilder underveis. :)

 

Vurdert sølvlister i 39? Lasse.

 

Har vurdert originale titanlister fra E39 M5, men disse er så himla dyre. Mulig det blir noe om jeg kommer over et rimelig sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere bilder av litt ratt. Føler det begynner å dra seg til i forhold til hvordan jeg ønsker interiøret. :)

 

post-38588-0-66924200-1397849713_thumb.j

 

post-38588-0-70384400-1397849781_thumb.j

 

jeg trur kanskje du får kjøpt titan listene brukt på koed til en grei pris :)

 

Jeg fant faktisk et sett der nå, men listen til midtkonsollen var skadet. Denne er den dyrest av dem alle, så sånn sett blir det ikke særlig billig. Takk for tipset uansett. :)

 

Ser bra ut dette Lasse. Den E39n hvilken type er det?

 

Det er en 528iA. :)

Vil gjerne se mer av e39 ja! :)

 

Skal forsøke å oppdatere etterhvert som den blir satt sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det vil bli bra å polere slipte titanlister. Dessuten forsvinner jo ikke hakkene heller. :)

Det neste blir ferdigstillelse av 6NF/6NR med snap in adapter Media og LCI konsollen.

De Titanlistene er ikke i bilen nå, men treverket som jeg mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...