Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, satser på at det blir bra til slutt. Jeg har faktisk vurdert (ikke skyt meg) hvite LED-pærer til å sette i coronaringene, men vi får se hva det blir til. Jeg starter ikke monteringen før jeg får LCM 2 innen et par dager, i tillegg til at jeg må få gjort ferdig adapterkablene for at lyktene skal være plug and play. :)

Dette kommer til å gjøre seg! Hvite lys virker mer moderne enn halogen. På facelift-lyktene kan likevel LED i ringene forsvinne veldig i dagslys, spesielt siden den ytterste ringen ikke ses godt fra skrå vinkel. Lamin-X på lyktene vil fremheve ringene uansett om de er halogen/LED, om det er oppe til vurdering :) Blir spennende å se resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok aldri til å angre på hvite ringer  :)

attachicon.gif946.jpg

 

;)

 

Blir det DIY på dette? :)

 

Satser på at det blir bra. Jeg bestiller meg hvertfall et sett med hvite LED, men jeg ønsker i hovedsak å vente på 80w pærene som du pratet om. En liten DIY kan jeg alltids få snekret sammen. :)

 

Jeg vil anbefale hvite halogen-pærer. Ingen feilmeldinger, ingen ekstradingser og ingen tull. :)

Har selv bestilt dette til 1-serien.

 

Forsåvidt sant nok. Nå har jeg riktignok kodet vekk pæresjekken ettersom jeg skal ha LED i blinklysene, så for min del spiller egentlig ikke det noen rolle. Det ville vært fint om du poster noen bilder av halogenpærene så fort de havner i hus. :)

 

Pen bil:) Hva er forskjell på facelift og preface frontlykter?

 

Det er igrunn ganske mye som er forskjellig. I hovedsak så er det litt flere lysfunksjoner og klarglass i blant annet blinklyset.

 

Dette kommer til å gjøre seg! Hvite lys virker mer moderne enn halogen. På facelift-lyktene kan likevel LED i ringene forsvinne veldig i dagslys, spesielt siden den ytterste ringen ikke ses godt fra skrå vinkel. Lamin-X på lyktene vil fremheve ringene uansett om de er halogen/LED, om det er oppe til vurdering :) Blir spennende å se resultatet!

 

Ja, det gjør absolutt det. Jeg har sett LED-pærene fra E92-lightning på en E70 X5 og der så det virkelig bra ut, selv i de ytterste ringene. Det så faktisk like sterkt ut som de originale halogenpærene. Jeg er ikke sikker på Lamin-X, men det er absolutt til vurdering. På din bil ble det jo utrolig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skinn og HUD? Kom dette kun på M5 (altså skinn)?

 

Jepp, skinntrukket dashbord og Head-up Display. Skinntrukket dashbord kunne bestilles på alle (de fleste) modeller under Individual, men det er mest normalt at M5 er utstyrt med disse. Dette dashbordet kommer forøvrig fra en M5. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...