TRF Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Uten å virke påståelig vil jeg tro jeg har bytta flere manifolder på m57 enn de aller fleste her inne. Les gjerne innlegget mitt igjen, den gamle m57 har støpt manifold, m57n (som kom første gang i 2003) har ikke det. Det er denne som sprekker (i et kvanta som er noe poeng å prate om), og det er denne som fikk en "forbedret" utgave. De skilles visuelt ved at den nye har to tynne plater som går langs hele. Pen 7er forøvrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 forlanger mer bilder og info om 7ern Salty. 5ern begynner virkelig å bli bra, gleder meg til oppdaterte bilder når sommerskoa kommer på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev007 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Nydelig bil du har der saltkjelen.. Tenkt å gjøre noe mer med den? Trenger inspirasjon da vi nesten har lik bil...sølv meget flott farge -------------------------- viewtopic.php?f=6&t=214945 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Etter oppfordring om å poste bilder av hvordan bilen ser i dag med sommerhjul postes ett sett med nye bilder. Etter ønske illustrerer bildene for det meste hvordan felgene sitter på bilen. Bilen er nå skodd med 9x20 255/30 ZR20 og 10x20 305/25 ZR20.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Fine felger, hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Ser ufattelig bra ut, og enda bedre live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takk for det! Det er todelte, originale felger som er produsert av BBS. Disse er opprinnelig designet for E65 7 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Det var en brei rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Bare for å prøve å være negativ til bilen din:p Så synes jeg ikke hjula så så altfor breie ut, siden rumpa på e60 er så høy og svær fra før av! Tror hadde sett helt monster ut på e39'n du hadde thou! Men tror vi må få til en shoot når jeg henter ut bimmern min igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Pene hjul, de kledde bilen meget godt! Meeen, skal det senkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Bilen ser veldig høy ut i rompa, men realistisk sett er det faktisk ikke så ille. Jeg er imidlertid overrasket over hvor liten glippe det ble mellom hjulbue og dekk også til tros for at den har standard understell. Uansett så venter jeg på H&R senkefjærer som klemmes på om et par uker. Det vil nok sette prikken over i'en i tillegg til høyglanspolert shadowline.. Ellers har jeg startet med å gjennomgå samme "understellsbehandling" som jeg foretok på 535'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Du er syk Lasse! Rett og slett syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Fikk litt lyst på E60 gitt.. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå