Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har adaptive lys på min 05 mod. Disse svinger bare til høyre. skal det vere slik? Begge lyktene svinger fint til høyre når jeg vrir rattet, også justerer di seg tilbake til rett frem når jeg ratter mot venstre.
Om det ikke skal vere sånn, er der evt. noen kjente feil med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det jeg trodde :) Har funnet meg brukte speil på Ebay, men disse har kun en ledning ut fra seg, alså som skal nedi dørtrekket. Speilene jeg har demontert har 2.. Hva har dette seg? Jeg har ikke manuell folding av speilene. Er det for justering sammen med setet kanskje?

Rekner med at høyre og venstre speil funker likt på høyrestyrte og venstrestyrte biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuelle speil finnes ikke.

 

Speil på biler produsert før 09/2005 har "en ledning til en funksjon" (og har derfor flere kontakter, da det er snakk om endel ledninger), mens speil på biler produsert etter dette bare har tre eller fire ledninger avhengig av utstyrsnivå (og da bare en kontakt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alså ikke automatisk innfellbare var det jeg tenkte på.. Men da må jeg alså handle speil til biler før 09/2005 da.. Nå sitter ikke jeg med speilet her, jeg trenger egentlig kun speilinnfestningen. ( Irret på dem jeg har ) Så man kan vel flytte over ledninger og innmat osv. til di nye speila ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har en BMW E60 2004 med interiørlyseproblem. 
De midterste lysene fungerer normalt, men spottene på sidene både fram og bak går ikke og skru på manuelt.  De lyser kun når tenningen blir skrudd av og dørene åpnet. De lyser da i ca 1 sekund før de går av igjen. Dette skjer også om jeg låser opp/igjen bilen med nøkkelen.

Jeg fant en tråd om samme problem, men uten løsning. Noen svar og få her inne? :)
http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/198084-map-vanity-lights-having-problems.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke til e60 utifra hva jeg kan se  :P ?

Men virkert for billig også ja.. Må vere sorte matter uten noen form for logoer osv. Og i tilsvarende kvalitet som originale :)

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E60-E61-Black-Floor-Mats-by-OE-Manufacturer-from-March-2007-Left-Hand-Drive-/221373005851?hash=item338adc001b

Fant disse på Ebay, men blir vel nesten like dyrt som i Norge når frakt og moms kommer i tillegg

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...