Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Jeg kjøpte min chip til BMW forhandleren her hjemme og de monterte den!

Det er dte systems som har levert den, funker bra, så vil tro det går greit på din bil også da 525d og 530d har identiske motorer...

530d har vel en girboks som tåler litt mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Skjer med at e60/e61-tråden har 380 sider eller noe sånt, og denne 2? Jaja, trenger en revival denne da, har noen dumme spørsmål på lur:

Har tre knapper på speilet som ikke står beskrevet i manualen, er de sånn til garasjeåpner og slikt? Om så; åssen funker de, må de programmeres?

Går det an å få automatisk visker til å komme på ved start av bil, irriterende å måtte skru den på hver gang det regner.. Da kan jeg jo liksågodt bare skru på viskeren selv..

Samme som over, med automatisk blending av lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tre knapper under speilet, er dette programmerbare knapper til f.eks garasjeportåpner. Du nullstiller memoryen på disse knappene ved å holde inne 1 og 3 i rundt 30 sekunder. Deretter bruker du din originale håndkontroll og synkroniserer den med knappen du vil bruke, men det er verdt å merke seg at portåpneren og den integrerte garasjeportåpneren i bilen må kommunisere på samme frekvens.

 

Med automatisk blending av lys, antar jeg at du mener fjernlysassistent. Dette er ikke en funksjon som bare kan kodes, men du må fysisk ettermontere kameraet bak speilet. 

 

autobeam_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, eg har slik automatisk at den slår på langlys og tilbake til nærlys om det kommer bil imot, men den funksjonen må slås på med knapp ytterst på lys-hendelen, under kjøreconfuser-knappen. Forstår ikke hvorfor ikke den kommer på av seg selv om den sto på når bilen ble stoppet, den oppfører seg altså likt som viskerautomatikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, eg har slik automatisk at den slår på langlys og tilbake til nærlys om det kommer bil imot, men den funksjonen må slås på med knapp ytterst på lys-hendelen, under kjøreconfuser-knappen. Forstår ikke hvorfor ikke den kommer på av seg selv om den sto på når bilen ble stoppet, den oppfører seg altså likt som viskerautomatikken..

 

På min E60 med highbeam assist dytter jeg bare fjernlysbrytern framover, sånn at assisten aktiveres, dytter jeg den engang til fram så fungerer den som uten og jeg må slå av manuelt, rart at de har gjort det annerledes med F10/F11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke helt F10 men......F11 M-Sport 20" felg

Du ser hva det går i her, bildet er nok litt nedenifra, så det lyver nok litt på gapet mellom hjulbue og dekk.

 

Det ser helt fint ut også uten senk, men enda bedre med....Denne er senket etter bildet er tatt.

post-68588-0-26273800-1425411793_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ikke så aller verst ut.. men med det gapet så ser liksom felgene litt små ut, på tross av sine 20" :)

 

Får ta en avgjørelse når jeg har fått sett bilen min med 19" sommerhjul, men jeg må uansett ha meg 19" vinterhjul til neste sesong og da kan jeg liksågodt kjøpe 20" sommerhjul og legge vinterdekk på de 19" jeg allerede har..

 

Edit: Har sansen for disse hjula, på specs'a til denne bilen står det ingenting om senk mens mye annet er lista opp, men syns den virka vel lav til å gå på originalt understell?

 

post-49589-0-89480200-1425474123_thumb.j

 

Full Modification List:

VMR Wheels V710 in Gunmetal
20×9 +35 / 20×10 +35

TIRES
Michelin Pilot Super Sport
255/35/20 / 285/30/20

EXTERIOR
Titan 75mm Stud Kit / RPM Gunmetal Steel Race Nuts
Custom White Painted Calipers
R1Concepts Premium Drilled Rotors
M5 Style Trunk Lid Spoiler
Hamann Style CF Front Lip
Gloss Black Vinyl Roof Wrap
35% Pinnacle Ceramic Window Tint
M Performance Gloss Black Grills
Color Matched Front / Rear Fender Reflector Replacements
Color Matched Fender Light Trim
Black Vinyl BMW Roundel Inserts

Endret av flonoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte vinterhjul  \:D/

Synes det er mye gummi på dem, så 21" er veien å gå for sommerhjulene. 

 

Som vinterhjul så kan jeg av erfaring si at de er litt vanskelige å holde skikkelige rene mellom eikene. Akkurat så trangt at det er vanskelig å få fingeren inni samtidig som vaskehansken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg går for 20 på sommer. Bestilte h&r senk nettopp, så får finne meg noen felger snart og.. Vertini Magic ser greie ut til en fin pris, men litt usikker på om eg liker at det står "vertini concave" på de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...