Gå til innhold

F10/F11 tråden


Aunli
 Share

Anbefalte innlegg

Merket det en gang i går og en gang i dag.  Men kompressoren går bare et sekund eller to. Nei ingen belg er skiftet.  Sjekket det ved kjøp.  Og det er ingen kampanjer på den i følge bavaria..  Er en 2013 520da

 

Får holde under oppsikt og nortere meg når dette skjer og se om det blir værre. 

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, dopus skrev:

Merket det en gang i går og en gang i dag.  Men kompressoren går bare et sekund eller to. Nei ingen belg er skiftet.  Sjekkdt det ved kjøp.  Og dwt er ingen kampanjer på den i følge bavaria..  Er en 2013 520da

 

Får holde under oppsikt og norterw meg når dette skjer og se om det blir værre. 

Jeg har en fornemmelse av at det er slik hos meg også. Venstre belg er byttet. Siger ikke noe ved lang tids parkering.

Endret av Fuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at den har blitt noe lavere på ræva heller.  Har googlet litt.  Og det virker som at dem kapitulerer helt når dem først ryker...  Som sagt skal notere meg hvor ofte kompressoren  blåser og høre med merkeverkstedet neste gang bilen  skal på service. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dopus skrev:

Er det normalt at en f11 kjører kompressoren til luftbelgene et par sekunder med jevne mellomrom.   Selv når vekten eller lasten i bilen ikke er endret?? 

Min kjører av og til et par sekunder når jeg har parkert og låser bilen. Har ikke merket noen uvanligheter ellers :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Godt å høre.. Krisemaksimerer kanskje litt.  For en måned siden bestillte jeg time på bavaria da jeg trodde bilen gikk i limphome... Så var det bare jeg som hadde vært borti "lim"  knappen på rattet..  Lim ble til limp i mitt hode.  Heldigvis oppdaget jeg denne tabben før den skulle inn på verksted ☺️☺️ greit å sjekke forumet først før jeg kontakter forhandler.  Men godt å høre at bilens oppførsel er normal

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, steinarn skrev:

Dopus.Belger er visstnok ikke oppgraderte.Samme delenr. nå som for 3 år siden da jeg kjøpte nr 1.Delepris på GS er 4500,-,Begynte på ca 2000.- den gang...

De trenger vel ikke være oppgraderte for å være utbedret? Om de kjenner en svakhet, feks feil lim i vulkanisering, annen ventil eller lignende, relatert til produksjonsdato, så er det bare fordyrende å lage nytt artikkelnummer når dette utbedres dersom probleme er sporbare på annen måte. Så to artikler med samme artikkelnummer og ulik produksjonsdato trenger ikke å ha de samme iboende svakheter.

Endret av Fuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...