Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, ALBUAK skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126652829&fks=126652829

Sikkert mange som har sett denne på facebook. Blir den solgt for den prisen though?

Det å bygge en slik bil må regnes som det å ha en "jævla" dyr hobby. PÅ lik linje med la oss si laksefiske i en attraktiv elv. Det man legger ned i form av tid og penger vil man aldri få tilbake. Men det er heller ikke derfor de driver med laksefiske. For hvem vil kjøpe laks til flerfoldige tusen pr kilo selv om det villaks. Dette forstår og godtar laksefiskere. Men det sitter nok lenger inne hos mange bilentusiaster når de velger å legge ut øyestenen sin for salg.

For ordens skyld jeg sier dette på meget generelt grunnlag. Ikke ment som kritikk av av bilen det er snakk her eller andre spesielle biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To turboer? :-k Blander han ikke TwinPower Turbo og Twinturbo? Eller bommer jeg?

 

Edit: Ser nå på ene bildet "twinpower turbo'" , så da bommet jeg ikke. Det er jo veldig misvisende og for intedanede tror de sikkert de kjøper bil med to turboer. Streetcreden faller nok noen hakk når de oppdager at de bare har en.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sikter til Twin-scroll turbo (eller TwinPower som det også kalles), som denne har, men er ikke to turboer. Sier jo også at GT'en er basert på en 5 serie.. Aner tydeligvis ikke hva han snakker om.

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, t06afre skrev:

Det å bygge en slik bil må regnes som det å ha en "jævla" dyr hobby. PÅ lik linje med la oss si laksefiske i en attraktiv elv. Det man legger ned i form av tid og penger vil man aldri få tilbake. Men det er heller ikke derfor de driver med laksefiske. For hvem vil kjøpe laks til flerfoldige tusen pr kilo selv om det villaks. Dette forstår og godtar laksefiskere. Men det sitter nok lenger inne hos mange bilentusiaster når de velger å legge ut øyestenen sin for salg.

For ordens skyld jeg sier dette på meget generelt grunnlag. Ikke ment som kritikk av av bilen det er snakk her eller andre spesielle biler

Kudos til han som bygde den der, ser ut som et smykke!

Men aldri i verden om han får så mye for den.. Ville heller ha handlet en M3 CSL (lå ute for ca det samme) eller en orginal E30 M3, vil holde seg mye bedre i pris enn ombygd bil med en GTR motor..

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, NA skrev:

https://www.finn.no/125300845

Fulgt med på denne litt. Prisen går som en strikkball opp og ned mellom 230-280. Hva er formålet her tro? Lagt ut på Finn 3 ganger nå. For min del interessant bil, men høyt priset. 

Har lagt ute sykt lenge den der. Tror egentlig ikke folk vil betale så mye for de der lengre. Kanskje om det var en diesel.

Men for all del veldig fin bil! Ikke noe å si på selger heller. Kjøpte nyrene som står på bilen min nå av han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marius2002 skrev:

Pen bil iallefall :) E91 LCI holder seg sykt bra! 

Ja nydelig bil! og han skriver jo "NY PRIS NÅ 16.08.2018! Bilen skal bort nå så kom med bud!", så da burde det være rikelig prutningsmonn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...