Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Takk for informasjon. Modellen/motoralternativet jeg er ute etter står ikke oppført på listene ettersom det er et uvanlig motorvalg, men jeg forstår det dithen at man kan legge til grunn bilens nybilpris iht. prislister fra importør med utvalgt utstyrsnivå? Dvs. at hvis det er utstyr for rundt 500.000kr i bilen, så legges de til?

Vil 15.000km være et normert gjennomsnitt, eller føres det individuelt per bil? F.eks en 520d har ofte større gjennomsnittskilometer per år enn en M5.

Følger denne ! Høyaktuellt da jeg solgte TDV8 nylig og jakter en fin F01 eller G11😊 Har fått mye fin info hos importerbil.no og Ole Reidar der er utrolig flink og behjelpelig med regnestykker,anbefaling gitt 👍 Jeg "bor" for tiden hos bruktsidene hos bmw.de/mobile 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse boksene til Biltema/Jula og lignende med klarlakk til 80kr, er de bra nok til bruk på bil? Er bare et par lykter som skal ha noen strøk. Er vel ikke sånn som blir blå når du tar på avfetting under bilvasken? Må jeg ha 2K for å unngå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2K UV bestandig klarlakk er tingen på lykter. Får vel 2K klarlakk på boks. Bedre å bruke en hundrelapp ekstra på lakken og gjøre det skikkelig en gang enn at det blir stygt igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferien står snart på programmet og hva er bedre enn å kjøre en ny BMW på langtur sydover? Vi har flere ganger valgt å leie biler i Tyskland til dette formålet og årsaken til dette er: nyere biler, større motorer, mer utstyr, betydelig billigere priser og sist, men ikke minst fri kilometer.

Sixt tilbyr normalt dette, men i år er det lagt begrensninger på antall kilometer til 300 pr. dag uansett hvor mange dager man leier bilen. Dette er dessverre ikke nok hvis man f.eks skal til det sydlige Frankrike i 14 dager, men jeg er usikker på om det gjelder for alle som ønsker å leie biler hos Sixt. Gjelder dette f.eks for folk som har en norsk ip-adresse også?

Kan noen evt. være greie å sjekke dette for meg ved å velge en tilfeldig bil på sixt.de

Hvis noen har god erfaring med en annen større tysk bilutleier som har fri kilometer... så rop ut! :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fredrik skrev:

Sommerferien står snart på programmet og hva er bedre enn å kjøre en ny BMW på langtur sydover? Vi har flere ganger valgt å leie biler i Tyskland til dette formålet og årsaken til dette er: nyere biler, større motorer, mer utstyr, betydelig billigere priser og sist, men ikke minst fri kilometer.

Sixt tilbyr normalt dette, men i år er det lagt begrensninger på antall kilometer til 300 pr. dag uansett hvor mange dager man leier bilen. Dette er dessverre ikke nok hvis man f.eks skal til det sydlige Frankrike i 14 dager, men jeg er usikker på om det gjelder for alle som ønsker å leie biler hos Sixt. Gjelder dette f.eks for folk som har en norsk ip-adresse også?

Kan noen evt. være greie å sjekke dette for meg ved å velge en tilfeldig bil på sixt.de

Hvis noen har god erfaring med en annen større tysk bilutleier som har fri kilometer... så rop ut! :)

Men går e inn på norske sixt.no å velge samme dato samme henteplass i Tyskland så får e fri kilometer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det var det jeg tenkte... tilbudene varierer med hvor man kommer fra. Takk for hjelpen. Jeg ser at Avis tilbyr fri kilometer, men prisen er en god del høyere. Det er vel slik det er og lite man kan gjøre med dette. Jeg har imidlertid veldig god erfaring med Sixt og kan anbefale selskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...