Gå til innhold

Hvem er vi? - Presenter deg!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Heisann!

Navn: Ole Petter Johansen
Alder: 41 år (1978-modell)
Bosted: Oslo
Sivilstatus: Gift og har én datter
Yrke: Flykaptein i Widerøe

Sylferskt medlem her og ganske nylig innmeldt i BMW CCN. Eier/har eid kun fire biler i mitt liv, men samtlige har vært BMW´er😀. Eier nå en 2006 X5 E53 og en 2014 M4 F82. Min første bil var en 1990 316i E30 og etter det eide jeg en 2007 318i E90. Gjør nok som andre og lager en egen tråd om bilene jeg har nå.
Året er som regel nesten todelt med fritid i Oslo og jobb i Nord-Norge (base i Bodø). Foruten bilinteressen går det mye i familie, stisykling, gitarspilling og øl- og whisky-drikking🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei! På tide med litt liv i denne igjen? :-)

Jeg kan starte..

Navn: Isak Holmen

Alder: 31 år 

Bosted: Oslo (opprinnelig fra Nittedal!)

Yrke: Tekstforfatter hos Refinansiering Med Betalingsanmerkning p.t. (finans..)

Har p.t. en BMW 3-serie 09 modell og interessene er tekst, jakt og bil 😃 Bilinteressen kommet de siste åra. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
51 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Det er jo ganske kult da :D

Leit det har blitt avlyst et par ganger nå men håper det er tilbake til sensommeren/ høsten igjen :)

Ja det passer ikke for oss i år, er i Bodø, men kanskje neste år mulig på Voss, leit for Elverum som måtte avlyse to år på rad,20 og 21,nå må dem søke på nytt kanskje i 25/26. Elverum er fin plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2022 den 13.59, danskiii skrev:

Spennende, det dreiv jeg også med for 14-15 år siden :) Skytterstevner var gøy det!

Eg hadde en periode eg la ned skytingen pga liten tid til det men så tok eg det opp igjen i 2019. Veldig lavt nivå kl 1 foreløpig så får me sjå om det blir litt høyere klasse etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Navn: Enes Yakici 

Alder 27. født 1995 

Yrke: Bilmekanikker/ Stedsfortreder for Teknisk leder på Volkswagen/ Skoda verksted. Jobbet her de siste 4 årene. 

Bosted: Krokstadelva men nylig kjøpt ny/brukt enebolig i Mjøndalen. ( andre siden av Drammenselva. ) 

Har vært en ganske aktiv bruker her tidligere og hatt flere prosjektbiler samt bruksbiler som jeg har tråder på her inne. Hatt mye forskjellig. Men datt litt ut av forumet en god periode da jeg i mellomtiden har kjørt litt Audi.. ( TTS, Q7, A6allroad ) 

Prøver å bli en litt mer aktiv bruker igjen her da jeg er på jakt etter ny prosjektbil/ sommerbil som skal stå i garasjen på ny innkjøpt bolig. Endelig fått meg helt egen trippel garasje med god plass for å skru hjemme samt oppbevare både deler og biler. 

Sivilstatus: Gift. 

Etnisitet: Tyrkia, men født og oppvokst i Norge.😅👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...