Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....

Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

Min 2003 320dT bikker snart 130 000 km.

Pappa sin gamle 525TDSa har rullet 380 000 problemfrie km. Automatkassa og motoren er fortsatt den samme og fungere utmerket. Dette til tross for chipping for over 200 000 km siden og campingvogn trekking av 2 tonnsklassen hver sommer siden bilen var ny i 1995.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 2003 E46 318d Touring har nå kjørt ca. 230600 Km. Den etterhvert berømte "duringen" er lokalisert til å være høyre hjullager foran... så begge hjullagrene foran vil bli skiftet innen ikke alt for lang tid. Ellers kjører bilen 100% som den skal... alt virker stadig som da bilen var ny.

Nå står telleren på ca. 248000 Km. Bilen har akkurat fått 4 nye Brembo bremseskiver med tilhørende klosser samt en stor service alt inklusive. Alt virker som det skal og på torsdag blir det montert en ny frontrute. Den gamle er den originale og derfor totalt utslitt. Det neste på programmet er litt rustfjerning på dørene inkl. lakkering. Hvordan dette blir gjort er jeg litt usikker på, men trolig fjerner jeg rusten selv og får dørene lakkert profesjonelt. Deretter skal bilen få en skikkelig understelsbehandling mot rust før vinteren melder sin ankomst igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

99 525 tdsa km.stand nå litt over 183000km, som må sies å være relativt lavt til diesel å være. Påkost nja litt av det ja: byttet girboks (slitt klutsj), bærearm, bremse-skiver, div. reimhjul, lykter, felger, panser, framskjermer, fylt klimagass ++ Blir bra når den blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har "gamleørn" min trofaste 93 mod Audi 100 2,6 rulla 209 000 problemfrie kilometer, nylig fått storservice hos Audi å greier. Min litt mer moderne og ganske så nyinnkjøpte 06 mod A6 2,4 har rulla 101 700 km!

Hehe! Så gøyalt, jeg ser tilbake på mitt innlegg fra 29. Mai hvor min gamle 100 har rullet 209 000! Nå 13. Juli har den ikke kommet lengre enn 209 700 km! ikke galt på en og en halv måned! Nå har den stått mye og kost seg i garasjen da selv om det har blitt noen småturer til butikk og jobb.

Men A6en er det verre med, den har per dags dato rullet 106 100 km!! :shock: Noe som er mye på 1/2 måned synes jeg, selv med en tur nedover i Danmark. Det merkes også at kjerringa har fått lov å velge fritt i hvilken bil ho skal kjøre, ho kjører jo så inni h..... mye! Nå må jeg begynne å være streng :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...