Werther Skrevet i går, 19:38 Skrevet i går, 19:38 Noen som har en forklaring på hvorfor E91en tok fyr på høyre side bak på denne måten? Ikke ofte man ser slikt.
sveigis Skrevet i går, 19:42 Skrevet i går, 19:42 1 minutt siden, Werther skrev: Noen som har en forklaring på hvorfor E91en tok fyr på høyre side bak på denne måten? Ikke ofte man ser slikt. Mener det har vært noe problemer med plusskabel osv bak på disse som går i stykker og går til jord. Vært noe av det på e6x og . Vet Bmw hadde aksjon på det tidligere på noen modeller @Werther. På min E61 er det byttet på garanti for mange årsiden. KMT og Werther reagerte på dette 2
Werther Skrevet i går, 19:50 Skrevet i går, 19:50 Ah selvfølgelig, når du sier det. Måtte være batteriet bak ja. sveigis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 21:25 Skrevet i går, 21:25 1 time siden, sveigis skrev: Mener det har vært noe problemer med plusskabel osv bak på disse som går i stykker og går til jord. Vært noe av det på e6x og . Vet Bmw hadde aksjon på det tidligere på noen modeller @Werther. På min E61 er det byttet på garanti for mange årsiden. Dette har faktisk BMW aksjon på fortsatt. Jeg bukka time hos Bavaria for å bytte frontrute på 545i’en, da fikk jeg beskjed om at de også skal utføre tiltak på batterikabel samt noe vakuum greier til bremsekraft forsterker. Mest sannsynlig bytte vakuum systemet på bilen sa han. På garanti…på en 20 år gammel bil. Tenk om jeg hadde valgt Hurtigruta til å skifte rute, da hadde jeg gått glipp av dette 😀 sveigis, Ampera og fupsaker reagerte på dette 3
sveigis Skrevet i går, 21:35 Skrevet i går, 21:35 4 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Dette har faktisk BMW aksjon på fortsatt. Jeg bukka time hos Bavaria for å bytte frontrute på 545i’en, da fikk jeg beskjed om at de også skal utføre tiltak på batterikabel samt noe vakuum greier til bremsekraft forsterker. Mest sannsynlig bytte vakuum systemet på bilen sa han. På garanti…på en 20 år gammel bil. Tenk om jeg hadde valgt Hurtigruta til å skifte rute, da hadde jeg gått glipp av dette 😀 Bmw overasker hva tiltak på garanti angår på bilene Tenk jeg fikk beskjed om og bytte lokk til ekspanstank på e34en . Betegnet arbeidstid på verksted ca 30 min stod der . Bilen er jo liksom bare 32 år .. KMT, Ampera og fupsaker reagerte på dette 3
Daniel. Skrevet i går, 22:23 Skrevet i går, 22:23 (endret) Er vel kabelgjennomføringen for plusskabelen inn til batterikassen som har vært et problem. Ble utbedret på min bror sin E61 i fjor. Er i hvertfall ingen aktive tilbakekallinger på den blå E91n som brant, men om det har vært tilbakekalling på den bilen så er det vel kanskje en del år siden. Endret i går, 22:24 av Daniel.
Reef89 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden https://www.ta.no/rykker-ut-til-trafikkulykke-i-skien/s/5-50-2045237 kennetht reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå