Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Hørte om den skytevåpen-episoden på radio...

Men når man er så aggressiv at man følger etter folk som kjører på rødt lys og prøver å åpne dørene for å skjelle ut sjåføren, så fortjener man å få et håndvåpen opp i trynet. Verste jeg vet er slike moralister som går over stokk og stein for å leke politi. La oss håpe den idioten som meldte ifra til politiet har lært, og ikke plager andre bilister igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om den skytevåpen-episoden på radio...

Men når man er så aggressiv at man følger etter folk som kjører på rødt lys og prøver å åpne dørene for å skjelle ut sjåføren, så fortjener man å få et håndvåpen opp i trynet. Verste jeg vet er slike moralister som går over stokk og stein for å leke politi. La oss håpe den idioten som meldte ifra til politiet har lært, og ikke plager andre bilister igjen.

Akkurat der er jeg enig med deg, grensa går når folk begynner å kjøre etter hverandre, stoppe og åpne dører. Er greit nok i denne situasjonen men slik oppførsel kan faktisk gjøre folk veldig redde, sikkert ikke alle som synes det er så kult å bli stoppa og at noen river opp døra di. Har opplevd dette selv to ganger, ene gangen ble jeg forbanna og tok tak i døra mi og smalt den igjen og ba vedkommende dra enn viss plass. Andre gangen kjørte en forbi meg, stoppa midt i veien og hoppa ut av bilen, da ga jeg bare gass og kjørte utenom han og videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som det er lett å drive bilbutikk på Romerike. Ikke første gang jeg har lest om folk som stikker av gårde med biler fra forhandlere der oppe. Og på nettene kryr det av øst-europeere som stjeler felger, airbager og navigasjon....

For noen år tilbake ble det jo stjålet M-biler og Audi S-modeller over en lav sko i området, samt en del Mercedes. Vet ikke om det er like ille enda. Uansett er nok den F11en kjørt ned til Polen og fått ny ID. Noe naivt av forhandler å gi bort slike biler til folk uten førerkort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt BMW stjålet fra Sandven. Frekk "kunde" klarte å lure til seg prøvekjøring med falske personopplysninger, og stakk deretter av med bilen:

 

http://www.tv2.no/2015/06/22/broom/biltyv/bilbutikk/provekjoring/7076492

 

Hvorfor i helvete sensurerer de ansiktet på en person som helt åpenbart og beviselig er en biltjuv?

Heng dem ut med bilde så kanskje andre tenker seg om to ganger før de bøffer en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett borti gata her nesten. Tragisk ulykke! Flere bilder kan sees på tipser.no, en E46 og Mercedes C klasse. Ser ikke særlig bra ut!

Nei det så ikke bra ut det der.. Lurer på hva årsaken til ulykken var, men skal vel ikke se bort ifra at høy fart og ung fører hadde noe med det å gjøre. Men utrolig trist ulykke var det.

Tror ikke 18-åringen kommer til å få det lett fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig trist dette.. Tenker det kan ha vert "førerfeil" på unggutten sin side mtp fart og å vurdere forhold, men det er nett samme tankene alle har. "Håper" det var eit forferdelig uhell og han ikkje sitter med meir ansvar enn han gjer seg sjølv. Han har fått eit inntrykk for resten av livet.

Ta det roligt folkens! Ivertfall på ukjente veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...