Gå til innhold

Styling Tech....Treg eller?


alfaalfa
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ikke overraskende skjer det fortsatt ingenting, pakkesporing funker ikke og jeg får ingen forklaring på det.

Det nærmer seg 4 mnd siden jeg forhåndsbetalte felgene. Jeg har aldri vært borti noe lignende, og det har vel ingen andre heller kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de hadde nå "glemt"  at felgene skulle maskineres fra 72,6 mm til 74,1 mm senterhull. Fikk jo bekreftet i tilbudet fra 6. juli at de skulle gjøre, samt senest pr. tlf. 18. oktober. Så pakkesporingen jeg fikk var bare tull, ingenting var sendt. Men vi prøver igjen med godt mot. Kanskje får jeg dem før det har gått 5 mnd. Eller iallefall til jul 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å følge med. Nå er det 17 uker siden jeg betalte forskudd.

Har bedt om å få tilbakebetalt forskuddet, siden jeg fortsatt ikke har fått noen konkret leveringsdato.

Tror ikke jeg ser mye til de pengene da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo sies at prisen de hadde (og faktisk fortsatt har ifølge nettbutikken) på felgene er svært konkurransedyktig.

Ser at prisnivået på disse felgene hos 3-4 andre norske nettbutikker har steget betraktelig siden i sommer.

Og til et nivå som ikke er spiselig for meg idag iallefall.

Men prisen hos Styling Tech er uforandret, dvs. 30-40% under konkurrentene, og faktisk også under prisen i utlandet.

Hvordan dette er mulig er ikke godt å si, men tydeligvis er det vanlig med høy avanse på slikt.

Om prisstigning har en sammenheng med leveringsproblemet på "mine" felger kan man bare spekulere i.

Uansett litt synd, det er jo flotte felger som jeg hadde gledet meg til.

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, teerex skrev:

Det skal jo sies at prisen de hadde (og faktisk fortsatt har ifølge nettbutikken) på felgene er svært konkurransedyktig.

Ser at prisnivået på disse felgene hos 3-4 andre norske nettbutikker har steget betraktelig siden i sommer.

Og til et nivå som ikke er spiselig for meg idag iallefall.

Men prisen hos Styling Tech er uforandret, dvs. 30-40% under konkurrentene, og faktisk også under prisen i utlandet.

Hvordan dette er mulig er ikke godt å si, men tydeligvis er det vanlig med høy avanse på slikt.

Om prisstigning har en sammenheng med leveringsproblemet på "mine" felger kan man bare spekulere i.

Uansett litt synd, det er jo flotte felger som jeg hadde gledet meg til.

De greier vel fint og holde de prisene når de uansett ikke greier og levere de, regner med de har gått på en smell og vil sikkert ikke gi deg felgene til prisen, så de skylder derfor på leveringsproblemer tenker jeg da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har handlet noe hos Styling Tech, men holder til i samme by. Sist jeg hadde med han å gjøre, så drev han firmaet alene i tillegg til dagjobben. Så det holder vel kostnader nede, men ting tar tydeligvis tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten oppdatering. Jeg har ikke fått tilbakebetalt forskudd eller fått noen leveringsdato.

Idag er det 19 uker siden jeg betalte forskudd på felgene. 

Han ringte fredag og sa at han hadde godkjent tilbakebetalingen.

Så ringte han mandag formiddag og spurte om jeg fortsatt var interessert i felgene. Isåfall kunne han sjekke nærmere om leveringstiden, og ringe meg senere på dagen. Jeg sa jeg forsåvidt fortsatt var interessert hvis det kunne etableres en leveringstid (noe som jo har vist seg å være vanskelig). 

Men intet hørt siden da. Han nevnte heller ikke noe om at tilbakebetalingen av forskuddet til meg evt. var stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, teerex skrev:

En liten oppdatering. Jeg har ikke fått tilbakebetalt forskudd eller fått noen leveringsdato.

Idag er det 19 uker siden jeg betalte forskudd på felgene. 

Han ringte fredag og sa at han hadde godkjent tilbakebetalingen.

Så ringte han mandag formiddag og spurte om jeg fortsatt var interessert i felgene. Isåfall kunne han sjekke nærmere om leveringstiden, og ringe meg senere på dagen. Jeg sa jeg forsåvidt fortsatt var interessert hvis det kunne etableres en leveringstid (noe som jo har vist seg å være vanskelig). 

Men intet hørt siden da. Han nevnte heller ikke noe om at tilbakebetalingen av forskuddet til meg evt. var stoppet.

Høres ut som de bare haler ut tiden, jeg hadde krevd pengene tilbake for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling-Tech har da flere aktive annonser ute på Finn, så det er definitivt liv der. De kjører faktisk Black Week om dagen. 
 

Denne saken høres imidlertid ut som ren trenering. I beste fall. Slik saken er lagt frem her hadde jeg mistet tålmodigheten for lengst, og truet med forbrukerråd og anmeldelse om ikke pengene ble tilbakeført. 

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt innrømme at tålmodigheten forlengste er borte. 

Fredag 10. november skrev han at han skulle ordne med tilbakebetaling i løpet av helga.

Men han skrev ikke hvilken helg.... 😱

Hadde det vært mulig å skaffe disse felgene fra andre leverandører til en lignende pris hadde jeg forlengst kansellert bestillingen. Men hadde jo liksom et slags håp i det lengste om at Styling Tech kunne skaffe disse.

Sitat fra epost jeg fikk den 6. oktober (snart 7 uker siden):

"Hei, Svein. Jeg har full forståelse for dette. Og må virkelig beklage den lange leveransetiden. Men nå er det lys i tunnelen. Sendingen vil ankomme Norge mot slutten av kommende uke så de kan leveres til deg uka etter det. Jeg vil holde deg godt oppdatert her slik at vi kommer i mål her. God helg. Vi holder kontakten til uka. "
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...