Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med de nevnte dekkene skal du ha 245/30-20 og 295/25-20. Når det gjelder dekkdimmensjonene bør ikke 295 være et problem. Jeg kjører selv med 305/25-20 med ET24.

 

det er jo kansje en av grunna til at det subber forran da, sitter nemlig 245/35 forran på sommerfelga nå, også er det 275/35 bak. 

blir nå godt og få bytta ut nankang med noe av bedre kvalitet uansett

Skrevet

Noen som har prøvd å montere CIC iDrive Control på en bil med CCC??

Vil det fungere???

Jeg har byttet (eller Kvål Auto). Kjøpte ifra bimmerretrofit.com. Erfaringer er at jeg ikke hadde kjøpt ifra dem igjen, heller valgt andre.

Det meste fungerer, men sliter med blåtann kontakt mellom bil og mobil, med tanke på Spotify og handsfree.

Ellers fornøyd.

Skrevet

Noen som har prøvd å montere CIC iDrive Control på en bil med CCC??

Vil det fungere???

Mener du kun kontrollhjulet? Isåfall er det mulig, men litt koding kreves.
Skrevet

Mente bare kontrolhjulet ja :) Hvilken koding da? Noe jeg kan gjøre selv....?

Skal levere bilen til softwearupdate i morgen pga koding til montering av Dension.

Skrevet

Jeg er usikker på akkurat hva som må til, da jeg ikke har gjort dette selv, men det er en relativt vanlig og kjent modifikasjon, så det er mye info om dette på amerikanske forum. Disse bilene ble jo levert slik fra fabrikk også en kort periode.

Skrevet

Hmmmm..... Domt at jeg ikke har kjøpt den cic iDriven til jeg skal på update i morgen da.... Må høre me gutta på GS bildelder Om hva de tror :)

Skrevet

Jeg har byttet (eller Kvål Auto). Kjøpte ifra bimmerretrofit.com. Erfaringer er at jeg ikke hadde kjøpt ifra dem igjen, heller valgt andre.

Det meste fungerer, men sliter med blåtann kontakt mellom bil og mobil, med tanke på Spotify og handsfree.

Ellers fornøyd.

Jeg var nok litt for kjapp med svar her, tidlig for meg her....

Men godt andre er våkne:-)

Skrevet

y0 gutta! :D

 

Den ene bi-xenon pæra mi begynner å bli sliten og er bynt å lyse rosa, og har tenkt og bestille nye. de originale pærene som er på denne bilen er 4100kelvin og lurte på om 5000kelvin er bedre med tanke på matching av spredere og AE?

Skrevet

y0 gutta! :D

 

Den ene bi-xenon pæra mi begynner å bli sliten og er bynt å lyse rosa, og har tenkt og bestille nye. de originale pærene som er på denne bilen er 4100kelvin og lurte på om 5000kelvin er bedre med tanke på matching av spredere og AE?

 

Hva du har i spredere og coronaringene er helt umulig for oss å forutse. 4300k er standard for xenonpærene.

Skrevet

Tja. Det er jo bare å benytte seg av en kelvinskala hvor du kan sammenlikne fargetemperaturen, men helt hvitt lys er nok rundt 4300-5000k. Husk at høyere kelvin i de aller fleste tilfeller vil lyse dårligere enn det som er originalt.

 

4300k-vs-6000k.jpg

Skrevet

hei :) lurte på 2 ting, tenkte turen ned til Tyskland og Nurburgring i sommer med noen kompiser. så lurte på å tune bilen der nede, er det noe billigere/bedre? eller er det like greit å gjøre det her hjemme i Norge?

 

Nr2. syntes bilen krenger litt mye i svingene (vet den skal det) men lurte på om noen som har tips til enkle og "billigere" oppgraderinger for å gjøre den litt stivere, uten å miste all komforten. har helt standard understell, så lurte på m-sport fjører? noe stabilisator stag eller lignende som kan ha effekt? 

Skrevet

Aften! Jeg har mistet baklys i bagasjuluka og sentrallåsen på nøkkelen og bremsebjelken i luka. Er det mye arbeid og ordne ledningsnett til dette og er det noen som har gjort det? Ble 16 k hos BMW i Tr.heim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...