Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har akkurat kjøpt meg en bmw 530 E61 2005 mod.

Hvordan er det å fjerne dieselpartikkelfiltre å bare ha en sportpotte på slutten ?

Blir jeg og få feilmelding eller blir den bare å ryke nå jævli?

hvordan er det å bygge duplex eksos når man har panorama tak? så en hær på forumet som hadde gjort det men finner ikke tilbake til innlegget hannes. 

Har googlet men grønn men finner ingen andre som har gjort dette da stiver under bil kommer i veien å man må flytte kompressoren. 

Noen som har gjort dette før med en bil med panorama tak ? 

Skrevet

Har akkurat samme problem med min bil.

Blir ikke klok på det og skjønner ikke helt hvorfor.

Humørsyk bil tror jeg.

Eg har 2004 modell med lys pakke, med lys under speil å i dørene under.

Men skal parkerings lysene lyse å dimmes ned sammen med lysene i speilene?   som når du låser bilen så lyser lysene litt før de dimmes ned? skal park lysa gjøre det samme på lys pakken? meller kan dette programeres?

Skrevet

Hei! har akkurat kjøpt meg en bmw 530 E61 2005 mod.

Hvordan er det å fjerne dieselpartikkelfiltre å bare ha en sportpotte på slutten ?

Blir jeg og få feilmelding eller blir den bare å ryke nå jævli?

hvordan er det å bygge duplex eksos når man har panorama tak? så en hær på forumet som hadde gjort det men finner ikke tilbake til innlegget hannes. 

Har googlet men grønn men finner ingen andre som har gjort dette da stiver under bil kommer i veien å man må flytte kompressoren. 

Noen som har gjort dette før med en bil med panorama tak ?

Som svart på PM, man kan _IKKE_ fjerne dpf uten også å programmere ecu.

Skrevet

Eg har 2004 modell med lys pakke, med lys under speil å i dørene under.

Men skal parkerings lysene lyse å dimmes ned sammen med lysene i speilene?   som når du låser bilen så lyser lysene litt før de dimmes ned? skal park lysa gjøre det samme på lys pakken? meller kan dette programeres?

Nei, dette gjelder kun for biler med LCM2. Denne kom f.o.m 09/2006.

Skrevet

Shadowline listene rundtom på bilen min begynner og se veldig slitte ut, og de får en annen farge, litt sånn brun-ish når sola skinner på de, er vel egentlig kun de som går fra dørene og opp mot taket, mellom fram og bakdør, de rundt vinduene ser forøvrig fine ut, noen måte jeg kan fikse det opp? Polish? Våks? 

Skrevet

Nei, dette gjelder kun for biler med LCM2. Denne kom f.o.m 09/2006.

Må si du kan det meste ;)  kan dette kodes å gjelde 2004 og?  har adaptive lykter og xenon på nær lys vist det sier deg noe?

Skrevet

Shadowline listene rundtom på bilen min begynner og se veldig slitte ut, og de får en annen farge, litt sånn brun-ish når sola skinner på de, er vel egentlig kun de som går fra dørene og opp mot taket, mellom fram og bakdør, de rundt vinduene ser forøvrig fine ut, noen måte jeg kan fikse det opp? Polish? Våks? 

1+

Skal gå over en 5'er med glossy shadowline om litt og la merke til at de listene hadde mye flekker og blåskjær (oljesøl look) på seg. Gnukket på et område med bilsjampo og MF. Da ble det bra, men det var ikke en effektivt fremgangsmåte. Jeg tenkte å polere de for hånd og legge på voks, men da går jeg ut i fra at de er lakkerte. Noen som har noen tanker og/eller anbefalinger rundt dette? 

Skrevet

Må si du kan det meste ;)  kan dette kodes å gjelde 2004 og?  har adaptive lykter og xenon på nær lys vist det sier deg noe?

Alt går :)

Må skifte lysmodulen til LCM2 og den må kodes til bilen. Siden du nevner du har svingbare lys så må du ha LCM2 som støtter det, også ha noe AHL moduler.

Skrevet

1+

Skal gå over en 5'er med glossy shadowline om litt og la merke til at de listene hadde mye flekker og blåskjær (oljesøl look) på seg. Gnukket på et område med bilsjampo og MF. Da ble det bra, men det var ikke en effektivt fremgangsmåte. Jeg tenkte å polere de for hånd og legge på voks, men da går jeg ut i fra at de er lakkerte. Noen som har noen tanker og/eller anbefalinger rundt dette? 

Jeg har nettopp prøvd meg litt på listene, og tror faktisk det går fint å polere de. Høyre siden er polert, venstre ikke. :)

post-73485-0-61169900-1397583282_thumb.j

Skrevet

Blir polering på mine og.. ser ikke ut di som er mellom dørene..

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Skrevet

1+

Jeg ville avfettet, scholl s17, cleaner fluid og så voks om de er lakkerte. Må ikke bruke scholl, men lignende. da får du renset godt, fjernet riper og beskyttet de i etterkant. Vet også om flere som forsiktig har brukt Chemical guys metal polish på sine lakkerte lister med hell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...