Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Er det en smal sak å bytte til adaptive lys på disse bilene? Jeg har en E61 med adaptive lys som jeg skal selge og har kjøpt meg en lik bil uten adaptive lys. Er det bare å flytte over, eller trengs det moduler, koding etc? Er redd jeg kommer til å savne det, men bilen hadde så mye annet bra så skal nok klare å leve med det også :)

Usikker på om det trengs ny lysmodul eller om denne kan kodes, men mener på det trengs ny (det har du vel allerede på den andre bilen uansett). Muligens det må noen ledninger til også. Koding må til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg siste data fra rødboka på 2009 520d touring med automat og xenon..? Har en papirversjon som er noen måneder for gammel til å bruke for alternativ beregning. Fikk beskjed om at den nå var elektronisk og at man trenger brukernavn for å sjekke. Send gjerne PM om noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et siste spørsmål for kvelden. Ser nå at Edition Lifestyle inkluderer Radio Professional. Er dette noe bedre stereo utover standard stereo og hva er evt. forskjellene? Har kun hørt Logic7-anlegg i tillegg til standardanlegg som jeg har i dag.

Edit: Har vel funnet ut at det ikke er noe forskjell på lydkvaliteten på Radio Professional og standard slik jeg har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å lure litt på når det lønner seg å bytte bil uten å tape så alt for mye på den. min 06mod 520d har gått 95k km nå. er veldig fin i lakk og i god stand. er det noen "gylden" grense på når man bør selge den? før 100k /120k ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det blir e60 på meg neste gang desverre. skal kjøpe motorsykkel, og synes det blir rett å slett for jævlig å betale 30k i året bare i forsikring! :P

Får bli når jeg kommer meg offshore det tenker jeg :)

Men nå holder jeg på å fikse litt, har skrudd ut noe som jeg tror er antenneforsterkeren / den som bestemmer rekkevidden på nøkkelen?

IMG_1310.jpg

IMG_1309.jpg

IMG_1308.jpg

Er det denne som bruker å være fuktskadet osv? så det hjelper å tørke den?

Min så hvertfall ikke fuktig ut, men den ligger nå hvertfall til tørk nå, håper rekkevidden blir bedre :)

Kan ikke begripe hvordan vannet kommer seg inn på innsiden av taket heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg satt den inn igjen, men er fremdeles like dårlig :(

Jeg har gjort dette på en E61. Og etter jeg tørket min så var den ok.

Hvordan så print plata di ut? Så dette helt ok ut? Ingen iring eller brenn-

merker noen plass?

Legger inn et innlegg fra et UK forum her:

If your key/key fob range is next to nothing then the diversity amplifier is dying and needs to be changed, very easy to do its located behind the middle (top of the screen) break light. If not then the whole rear screen needs to be replaced as there is a break in the demister wire or the tint is interfering with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...