Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

så du mener vi skal lese 300 sider for å finne svaret ?? :D

Nei han mener nok at dere kan søke :wink:

Full forståelse for vinge87. En slik tråd som dette kan aldri fungere som et godt oppslagsverk (og jeg har aldri oppfattet at det var intensjonen heller da det stadig vekk kommer spørsmål stilt tidligere) og søkefunksjonen er så som så. Denne tråden er egentlig bare et "selvfremtvunget" resultat av et sårt behov for omstruktureringen som diskuteres i en annen tråd. Synes vi skal slutte å svare på spørsmål med "søk selv" og tilsvarende. Da kan man heller søke for de og legge en link til resultatet som svar for å være høflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske lett å søke innad i tråden. Helt i bunn av siden her (over og litt til venstre for reklamen) er det et lite søkefelt som kun søker i selve tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske lett å søke innad i tråden. Helt i bunn av siden her (over og litt til venstre for reklamen) er det et lite søkefelt som kun søker i selve tråden.

Takk, det visste jeg faktisk ikke, den vanlige søkefunksjonen er jo så som så. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ang. diversity-antenne, feilsøking og symptomer:

Jeg har problem med at fjernstyring av sentrallås fra nøkkel på min E61 2008 525XD plutselig kuttet ut. Har lest litt rundt på sidene her og fått med meg at feilen kan ligge i diversity-antennen eller i kabelsett. Har inspisert diversity-antennen, der var det fullstendig tørt og intet mistenkelig å se. Dessuten virker radio og bluetooth upåklagelig.

Mitt spørsmål er som følger: Kan feil i diversity-antennen påvirke kun nøkler og ikke radio? Eller er det bare å gå rett på feilsøk i kabelsettet?

Tips og info ønskes velkommen

mvh,

Steinar

Har akkurat samme problemet, fjernstyring til lås virker ikke, radioen virker ok, bluetooth virker ikke. Har åpnet opp div.antennen, se bilde. kan dette være nok med irr til at den er defekt? Sprayet og renset den og satte den tilbake, men virker fortsatt ikke. Hvilke kabler er det i så fall man skal sjekke?

Makan til håpløs patent!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problemet, fjernstyring til lås virker ikke, radioen virker ok, bluetooth virker ikke. Har åpnet opp div.antennen, se bilde. kan dette være nok med irr til at den er defekt? Sprayet og renset den og satte den tilbake, men virker fortsatt ikke. Hvilke kabler er det i så fall man skal sjekke?

Makan til håpløs patent!!??

Jeg har sett/hatt langt værre antenneforsterkere enn det der som har fungert knirkefritt. På den bilen var det kabelbrudd. Kabelfører nummer 3 av 4 om man teller fra venstre har flest kabler som gir problemer. Er den som er verdt å sjekke først. Løsne kontaktene fra antenneforsterkeren og dra kabelen ut i høytaleråpningen på passasjersida i taket av baggasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...