Johnny Bravo Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ikke så vanskelig når du ser hvordan det henger sammen, men da må du ut med lykten først Det er første gangen du skal av med lykta du kommer til å ha følelsen av å ødelegge noe om du tar i mere Viktig å dra lykten langt nok ut fra bilen før du prøver å dra den oppover. Mener å huske det var noen "skinner" som lykten sitter i på undersiden. Det går godt med litt lirking og tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Neon som har erfaring med spacere på E60? Har ET20 på 19x9.5" bak og ET20 på 19x8.5" foran. Tenker å sette på 10mm spacere både foran og bak. Felgen sitter nå 18mm innenfor hjulbuen foran og 13mm innenfor hjulbuen bak. Bilen er ikke senket foruten M-sport. Skal vel gå greit uten å subbe foran når man svinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Går greit det ja. Jeg har 20mm spacer foran og 12 bak.. det ligge rfint an Dog er min senket da og med M5 skjermer foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Går greit det ja.Jeg har 20mm spacer foran og 12 bak.. det ligge rfint an Dog er min senket da og med M5 skjermer foran. Supert, takk for svar. Har du da 10mm spacer på hver side og 6mm på hver side bak om jeg tolker det rikig? Ser blant annet på eBay at når jeg søker på 10mm spacere får jeg 10mm på akselen, og ikke per hjul. Jeg tenkte 10mm foran og bak på hvert hjul, altså at hver aksel totalt breddes med 20mm. Greit å vite hva som er hva så jeg ikke bestiller feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Nei jeg har 20mm foran pga M5 skjerma på hver side. bak har jeg 6 på hver side ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Johnny Bravo & Saltkjelen - tusen takk for tips. Var forholdsvis enkelt, når man visste at de fem skruene skulle av, og frontfangeren ble litt mer "fleksibel" Litt småskuffet over disse 6W LED-pærene - ble grusomt langt fra noe F10-look, men sånn er det vel bare. Ellers er Osram Silverstar D2S og Osram Nightbreaker H7 montert, så håper det blir bra med lys! Noen som har prøvd disse 21W-pærene som noen annonserer på eBay forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Osram nightbreaker synes jeg er dårlige. Vi monterte h7 på bilen til far og de virket bare i noen måneder. Bra lys men sårbare mot vibrasjoner. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Osram nightbreaker synes jeg er dårlige. Vi monterte h7 på bilen til far og de virket bare i noen måneder. Bra lys men sårbare mot vibrasjoner. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Sikker på at fjørene som klemmer pæra mot sokkelen var bra på din fars bil? Har kjørt på nightbreaker i laaang tid på mine biler og har aldri vært noe problem. Lyser bra gjør de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Vet vi har diskutert det før, men fjernlys på preface bixenon. På min lyser kun de indre fjernlysene på lyshorn, ikke på vanlig fjernlys. Min forhandler sier det skal være slik og vet ikke om det kan programmeres opp slik at begge lyser. Kan det virkelig være tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Hei. Må bare høre om det er noen som vet hvordan man fjærner høyde justeringen på et Supersport black evolution coilover kit? Skal prøve å forklare: Jeg har justert bilen helt ned bak men skjermer kommer ikke helt nedpå hjula, imotsetning til forran, der er skjermene godt nedpå, kan faktisk justere ned 2-3cm til, men dar tar hjula i skjermene. Snakket såvidt med en kar som sa at man kan fjerne justeringsbiten på demper/fjær, slik at fjæra presses helt sammen. Er det noen som har peil så hadde det vært supert å fått vite!! Takk. Mvh. Ben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Hei. Må bare høre om det er noen som vet hvordan man fjærner høyde justeringen på et Supersport black evolution coilover kit? Skal prøve å forklare: Jeg har justert bilen helt ned bak men skjermer kommer ikke helt nedpå hjula, imotsetning til forran, der er skjermene godt nedpå, kan faktisk justere ned 2-3cm til, men dar tar hjula i skjermene. Snakket såvidt med en kar som sa at man kan fjerne justeringsbiten på demper/fjær, slik at fjæra presses helt sammen. Er det noen som har peil så hadde det vært supert å fått vite!! Takk. Mvh. Ben Går nok ikke å fjerne den justeringsbiten på demperen nei. Er vell på biler der fjær og demper er vær for seg dette blir gjort.. Men om du fjerner hjelpefjærene får du den litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenJabba Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Hei. Må bare høre om det er noen som vet hvordan man fjærner høyde justeringen på et Supersport black evolution coilover kit? Skal prøve å forklare: Jeg har justert bilen helt ned bak men skjermer kommer ikke helt nedpå hjula, imotsetning til forran, der er skjermene godt nedpå, kan faktisk justere ned 2-3cm til, men dar tar hjula i skjermene. Snakket såvidt med en kar som sa at man kan fjerne justeringsbiten på demper/fjær, slik at fjæra presses helt sammen. Er det noen som har peil så hadde det vært supert å fått vite!! Takk. Mvh. Ben Går nok ikke å fjerne den justeringsbiten på demperen nei. Er vell på biler der fjær og demper er vær for seg dette blir gjort.. Men om du fjerner hjelpefjærene får du den litt lavere Okei Kan dette gjøres mens kitet står på bil, eller må det demonteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Hei. Må bare høre om det er noen som vet hvordan man fjærner høyde justeringen på et Supersport black evolution coilover kit? Skal prøve å forklare: Jeg har justert bilen helt ned bak men skjermer kommer ikke helt nedpå hjula, imotsetning til forran, der er skjermene godt nedpå, kan faktisk justere ned 2-3cm til, men dar tar hjula i skjermene. Snakket såvidt med en kar som sa at man kan fjerne justeringsbiten på demper/fjær, slik at fjæra presses helt sammen. Er det noen som har peil så hadde det vært supert å fått vite!! Takk. Mvh. Ben Går nok ikke å fjerne den justeringsbiten på demperen nei. Er vell på biler der fjær og demper er vær for seg dette blir gjort.. Men om du fjerner hjelpefjærene får du den litt lavere Okei Kan dette gjøres mens kitet står på bil, eller må det demonteres? Må nok demonteres helt igjen siden du skal ut med fjær. Men du ser nok hva som må til når du begynder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirjp80 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Hei jeg er en ny bruker her som har lett litt rundt for og finne ut hva som kan feile min bil... Er eier av en 05 mod 520ia 2.2 og hovedproblemet er at den innimellom v ca 1000 omdreininger, begynner og vandre litt på turtall..? Som regel har det forbindelse med at når jeg skal fylle bensin, så syns jeg det er "mye" trykk som kommer ut når jeg åpner bensin lokket, og bilen bør helst gå på tomgang når jeg skal fylle, fordi jeg har opplevd at den har litt problemer med og starte etter fylling... Dvs starteren går og går, men turtallet er nesten for lavt slik at den kveles... fikk bare beskjed av forrige eier at sånn har den vært en stund? og bmw hadde ikke finni ut av det. Men turtals vandringen er noe som har kommet nå i senere tid, syns og girkassa girer litt for fort (akkurat som den tror jeg er på langkjøring hele tiden) Var inn og sjekka på verksted, fikk opp en feilkode som tilsa at det var den elektroniske styringa til termostaten.. byttet da termostat og den gikk fint på tomgang noen dager, helt til det var lite bensin igjen på tamken og jeg fylte, da begynte noen av problemene igjen med litt vandring i ca 60-80 km/t når jetg slapp gassen og litt rykking innimellom når jeg ga gass.. Noen som kan ha en teori på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Har fått problemer med at når jeg hører på cd/radio med høyt volum over lengre tid så kutter lyden i hytt å pine, noen som har vært borti det? Virker nesten som om i-driven blir for varm, viss jeg ikke demper lyden så slår i-driven seg av.... Piss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå