Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Aften! Jeg har mistet baklys i bagasjuluka og sentrallåsen på nøkkelen og bremsebjelken i luka. Er det mye arbeid og ordne ledningsnett til dette og er det noen som har gjort det? Ble 16 k hos BMW i Tr.heim.

Heisan. Det finnes DIY på utenlandske forum.. Har litt dårlig nett her nå. Ellers skulle jeg hjulpet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite spørsmål. Er min E60 525d en LCI utgave? Den er produsert 02/2009.

En annen ting, vis en del til min bil må lages i USA eller noe, hvor lang tid tar det før den vil bli transportert over til Norge? Bilen har stått på verksted siden 10 desemeber 2013, og står fortsatt. Fikk først vite at bakstillingsramme ville komme til Norge 23 desember, også blei det flytta til over nyttår, så 27 januar, så var jeg på verkstedet for å høre hvordan det gikk samt. kjøpe noen bolter til E36en, og da fikk jeg ny dato på 30 januar, og idag ringte jeg og forventa at de hadde fått den, men ny dato var 10 februar, så skulle den være på lager i Tyskland. Tar det seriøst så forbanna lang tid før ting kommer fra utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den. facelift kom vell september i 2007 :)

Okay, trodde LCI kom bare i et x antall biler, men det er jo litt kult da :) Fant nettop ut at bilen min hadde en nypris på litt over 900,000 høvdinger, med deriblandt godt over 300,000 bare for utstyr. Helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift kom mars 2007 (03/2007). Dersom delen er restet (noe det høres ut som din del er) kan det i bunn og grunn ta svært lang tid og man kan få nye estimerte datoer gang på gang. Det kan være at det er nødvendig med en bestilling på fem stykk før de settes i produksjon og dersom antallet ikke er nådd må man dessverre vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift kom mars 2007 (03/2007). Dersom delen er restet (noe det høres ut som din del er) kan det i bunn og grunn ta svært lang tid og man kan få nye estimerte datoer gang på gang. Det kan være at det er nødvendig med en bestilling på fem stykk før de settes i produksjon og dersom antallet ikke er nådd må man dessverre vente.

Får håpe datoen jeg fikk idag er den siste datoen jeg får, da jeg veldig gjerne vill kunne bruke bilen, kjøpte den jo tråssalt for å kjøres, ikke stå til pynt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får satse på det, men nå er jo dessverre skaden selvforskyldt (?), så sånn sett har man ikke så mye å stille i bordet med.

Nei, var speilblankt i siste svingen fra jobben og ned mot hovedveien, alle fire slapp, så tok det tak foran og rumpa fikk sleng og rett inn i kantstein i 40 km/t ca. Knuste bakfelg og hele bakstillinga blei bøyd. Kollega bak meg fikk sleng, men han tok bakfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vet noe ? :)

hei :) lurte på 2 ting, tenkte turen ned til Tyskland og Nurburgring i sommer med noen kompiser. så lurte på å tune bilen der nede, er det noe billigere/bedre? eller er det like greit å gjøre det her hjemme i Norge?

Nr2. syntes bilen krenger litt mye i svingene (vet den skal det) men lurte på om noen som har tips til enkle og "billigere" oppgraderinger for å gjøre den litt stivere, uten å miste all komforten. har helt standard understell, så lurte på m-sport fjører? noe stabilisator stag eller lignende som kan ha effekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ikke har hull i midten bak (skipose) som har laget dette? Er det en plate som går an å trykke ut på en måte?

Var faktisk sikker på jeg hadde det helt til jeg skulle ha skia inn i bilen :P Med 2 barneseter bak så blir det vanskelig å legge ned noen seter for å få med meg ski og takboks er ikke aktuelt for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende ut, var jo ikke gale pris heller då, blir vell litt ekstra for å frakte internasjonalt. tenkt å prøve? hadde vært fint med en "anmeldelse" :)

Personlig hadde jeg ikke latt andre enn TRF Racing fått rørt dieselen min annet enn andre med like god erfaring. 

Du bør vel bruke google knappen din å lese deg litt opp vist du er usikker.

hørt BSR tuning skal være gode greier. er i nærheten og :) tenkte bare det kunne være det var billigere/bedre firmaer som utførte tuning i Tyskland, siden jeg alikavell skulle ned der :) 

prøvd google, men finne ikke stort der folk forteller om erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...