Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Er ingen bryter i døra på e6061

Får du låst med nøkkelen i dørlåsen?

Hvis ja. Prøv å hold nøkkelen under spoiler på bakluke. Hvis låser. Bytt antenneforsterker

Testet nå nettopp. Og ingen reaksjon. 

Dette skjedde plutselig, ingen tegn på svekkelse, på begge nøklene.

Testet med å låse bilen fysisk, det går an, og alarm går av og på, og bilen låser seg opp og igjen, men ikke når man trykker på knappen.

DET merkelige opp i dette, var at blå-tann musikk(spotify) og telefon fungerte, ihvertfall en hel dag(dagen i dag), det har ikke fungert tidligere, og alle settings med home light, 3x turn blink osv ble reset / satt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ikke fått noe feilmeldinger på battery voltage eller high battery drain eller lignende i Idrive?

Testet nå nettopp. Og ingen reaksjon. 

Dette skjedde plutselig, ingen tegn på svekkelse, på begge nøklene.

Testet med å låse bilen fysisk, det går an, og alarm går av og på, og bilen låser seg opp og igjen, men ikke når man trykker på knappen.

DET merkelige opp i dette, var at blå-tann musikk(spotify) og telefon fungerte, ihvertfall en hel dag(dagen i dag), det har ikke fungert tidligere, og alle settings med home light, 3x turn blink osv ble reset / satt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tom for spylevæske igår, da funket spylesystemet til bakvinduet. Idag går bare pumpen ett halvt sekund før den stopper igjen.. Kommer ikke spylevæske ut.. Noen som har vert borti det samme før?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg flushet kassen hos et bosch verksted, kom vell på rundt 6k inkl olje og ny bunnpanne. Kun oljeskift du skal ha?

Det var billig. Ivars bil i Sverige skal jo ha 7400,- for alt inkl den hylsa med tetting og skifte av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men snakker dere da flushing? eller bare oljeskift?

Jeg tok bare oljeskift på min på 7000.- og det skulle jeg aldri ha gjort. Nå trenger den flush i tillegg. Så ta full pakke når dere først er i gang.

Har lest meg til at olje skift er kun en liten "service" som må tas igjen etter en stund og det har jeg jo merket nå på kassa at den har begynt å tulle igjen, mens flushing er liksom en totalt "oppgradering" som varer lenger og lager mer stabil kasse.

Rett meg om jeg tuller nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men snakker dere da flushing? eller bare oljeskift?

Jeg tok bare oljeskift på min på 7000.- og det skulle jeg aldri ha gjort. Nå trenger den flush i tillegg. Så ta full pakke når dere først er i gang.

Har lest meg til at olje skift er kun en liten "service" som må tas igjen etter en stund og det har jeg jo merket nå på kassa at den har begynt å tulle igjen, mens flushing er liksom en totalt "oppgradering" som varer lenger og lager mer stabil kasse.

Rett meg om jeg tuller nå.

Jeg snakker om flushing, betalte 7k for flushing inkl deler, olje og arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...