Reef89 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 lite tips fra meg og. Når jeg kjøpte e60 min hørte jeg en klirre/metall lyd fra bilen hørtes ut som et løst varmeskjold elns. fikk meg ekstra garanti på det fra forhandler og prøvde å finne ut av det når jeg kom hjem. viste seg etter noen dager meg kjøring og dunking at den vindaviseren fra takluken ( flippen som kommer opp når takluken er åpen) ligger og slår oppi selve takluken. hos meg kom det ved "smelling" av dører (typisk når madammen lukker døren) og over humper. klistret på en liten bit av myke siden på borelås og vips var lyden vekke. lyden og lokasjonen du beskriver stemmer med det jeg opplevde Okei skal sjekke i løpet av dagen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hei Reef89 Sjekker du pm? Har tatt kontakt med deg noen ganger angående diagnose/koding i Bergen, men ikke fått noen respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hei Reef89 Sjekker du pm? Har tatt kontakt med deg noen ganger angående diagnose/koding i Bergen, men ikke fått noen respons Ja Svart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Okei skal sjekke i løpet av dagen takk.Du får oppdatere oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avec Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei. Min første post her inne. Håper noen med peil får svart meg relativt raskt, da det står om liv (les bilkjøp). Har sett på en 2008 525D, og hadde den på NAF-test idag. Det ble det avslørt at det var oljelekkasje, og naf-mannen mente det måtte være bunnpannepakningen, mest sannsynlig. Jeg er selvfølgelig ikke superinteressert i å kjøpe en bil med kjent feil, m.m. jeg får reparasjonskostnaden i prisavslag. Selger tok bilen til en kjenning, og ga meg en betryggelse om at det var helt vanlig på bmw, og at det ikke var rare greiene som skulle gjøres. Ville ikke koste mer enn et par tusen, ifølge ham og "eksperten" han har truffet. Fikk ikke noe skriftelig selvfølgelig. Mitt spm er derfor, hvor vanlig er det med oljelekkasje rundt bunnpannepakningen på en 2008 BMW som har gått 127 tusen? Får trolig bilen opp på bukk hos Autopower i morgen, for at de skal se på den i forhold til eventuelt estimat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Høres rart ut at den skal lekke der nede allerede nå. Men det kan såklart hende. Uansett får du jo vite mer i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei Avec Er ikke normalt at de lekker olje. Har du sjekket min gamle E60, den står til salgs hos Auto Trade på Stoa, den er velholdt og fullastet med utstyr. 2009 mod sedan, gått 114000Km. Meget god bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avec Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei Avec Er ikke normalt at de lekker olje. Har du sjekket min gamle E60, den står til salgs hos Auto Trade på Stoa, den er velholdt og fullastet med utstyr. 2009 mod sedan, gått 114000Km. Meget god bil. Takk, men Arendal blir nok litt i lengste laget for en som holder til i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ehm.. tre timer er vel verdt det om bilen er bra, kontra en halvdårlig i nabolaget. Det er jo ikke akkurat snakk om Afrika. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Beklager, så Autopower, og trodde de bare holdt til I Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avec Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ehm.. tre timer er vel verdt det om bilen er bra, kontra en halvdårlig i nabolaget. Det er jo ikke akkurat snakk om Afrika. Jo, jo, men greit å utelukke lokale kandidater først, og blir det bomtur er 8 timer ikke uten betydning. Dessuten er det snakk om en helt annen prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avec Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Beklager, så Autopower, og trodde de bare holdt til I Arendal. Ja, da lærte jeg noe nytt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Prisen er ca 300.000,- Bilen er meget bra og har ekstremt mye utstyr. Webasto, HUD, Komfortaccess, Soltak, Skinn, Comfortseter, Aktiv styring, Cruise med Stop&Go, elektrisk hengerfeste +++++. Det er en Edition utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avec Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Prisen er ca 300.000,- Bilen er meget bra og har ekstremt mye utstyr. Webasto, HUD, Komfortaccess, Soltak, Skinn, Comfortseter, Aktiv styring, Cruise med Stop&Go, elektrisk hengerfeste +++++. Det er en Edition utgave. Bilen er det nok ikke noe å si på, men det er nok en god del over mitt budsjett dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei. Min første post her inne. Håper noen med peil får svart meg relativt raskt, da det står om liv (les bilkjøp). Har sett på en 2008 525D, og hadde den på NAF-test idag. Det ble det avslørt at det var oljelekkasje, og naf-mannen mente det måtte være bunnpannepakningen, mest sannsynlig. Jeg er selvfølgelig ikke superinteressert i å kjøpe en bil med kjent feil, m.m. jeg får reparasjonskostnaden i prisavslag. Selger tok bilen til en kjenning, og ga meg en betryggelse om at det var helt vanlig på bmw, og at det ikke var rare greiene som skulle gjøres. Ville ikke koste mer enn et par tusen, ifølge ham og "eksperten" han har truffet. Fikk ikke noe skriftelig selvfølgelig. Mitt spm er derfor, hvor vanlig er det med oljelekkasje rundt bunnpannepakningen på en 2008 BMW som har gått 127 tusen? Får trolig bilen opp på bukk hos Autopower i morgen, for at de skal se på den i forhold til eventuelt estimat. Det er så mange fine LCI modeller av E6* der ute, at det å vurdere en som kan være shady, virker meningsløst. Personlig ville jeg mye heller gått for en 09 model med CIC idrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå