Reef89 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Fikk lagt på soting hele veien på fredag, 20% til b stolpen og 35% til a stolpen. Syntes? Ps: dårlig iphone bilde image.jpg Så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 var samme greia hos meg fant jeg ut, glad jeg slapp og ned med taktrekket ja, hadde vært unødvendig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonjo84 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hei! Lønner det seg å oppgradere til Mtech på E61 pre-facelift? Lettere å få solgt/bedre pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Er nok lettere å få solgt vil jeg tru. Når jeg var på biljakt så var det uaktuelt uten. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Jeg vil si nei. Fangere, lakkering, montering, senking, 4 hjulskontroll blir fort 20.000 kr selv om du gjør mye selv. Viss du har et halv dedikert felgsett fra før må kanskje det oppgraderes for å matche det nye utseende også. Jeg satt bort ettermonteringen til et verksted og kostet meg rundt 35.000 inkl mat svart shadowline og nye nyrer. Hjul kommer i tillegg. Bilen blir helt klart lettere å selge. Man får en høyere pris enn biler uten M-sport, men originale M-sport biler setter et tak for hvor mye mer man kan få igjen. Jeg solgte nettopp min E60 og tjente ikke inn hva det kostet å ettermontere. På den andre siden lå bilen bare ute i 6 dager og jeg hadde ganske bra med respons på annonsen.. Hadde heller lagt litt jobb i en utfyllende annonse med gode bilder, viss målet bare er å selge bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonjo84 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Jeg vil si nei. Fangere, lakkering, montering, senking, 4 hjulskontroll blir fort 20.000 kr selv om du gjør mye selv. Viss du har et halv dedikert felgsett fra før må kanskje det oppgraderes for å matche det nye utseende også. Jeg satt bort ettermonteringen til et verksted og kostet meg rundt 35.000 inkl mat svart shadowline og nye nyrer. Hjul kommer i tillegg. Bilen blir helt klart lettere å selge. Man får en høyere pris enn biler uten M-sport, men originale M-sport biler setter et tak for hvor mye mer man kan få igjen. Jeg solgte nettopp min E60 og tjente ikke inn hva det kostet å ettermontere. På den andre siden lå bilen bare ute i 6 dager og jeg hadde ganske bra med respons på annonsen.. Hadde heller lagt litt jobb i en utfyllende annonse med gode bilder, viss målet bare er å selge bilen.. Takk for utfyllende svar Tenkte da primært kun å bytte fangerene.. Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 noen som vet om man får tak i hjulbuer bak til e60 noe sted? finner kun komplette bakskjermer på gs sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 noen som vet om man får tak i hjulbuer bak til e60 noe sted? finner kun komplette bakskjermer på gs sine sider Vis du finner ut av det si gjerne ifra, da jeg er litt nysjerrig på pris, har en bulk og rustflekk der, så skulle gjerne hatt det fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glOw Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Noen som har prøvd H&R Monotube på E61, med tanke på luft bak? Følger med dempere bak også, som var kompatible med luft systemet. Jeg er litt usikker med tanke på å bytte demperne bak å flytte over "airbag" putene på de nye demperne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hvorfor gjør så vanskelig? Bare å programmere eller flytte sensoren en plass eller kjøpe kortere stag. Funker for alle. Vurderer selv kortere stag, som en på forumet her lager. Haha, kanskje like vanskelig det.. jaja.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 E61 uten comfort access som hverken reagerer på nøkkel eller kjenner den igjen når den står i tenninga (Stol går ikke i programmert posisjon) Noen som kjenner til problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Død nøkkel. Prøvd reserve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 hvordan får jeg stolen til å justeres etter nøkkelen? min fyller luft i sidestøttene når jeg starter bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 I tillegg måtte jeg velge såråk på nytt. Dette skjedde kun en gang. Nå har jeg prøvd reserve. Begge nøklene kjører sammen sidestøttene og justerer rattet nå. Men ingen av de kan låse opp eller igjen. Reservenøkkel har ligget i skapet veldig lenge, så for alt jeg vet kan den være utladet. Hmm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Har du prøvd å bytte batteri I nøkkelen? De bruker batteri CR2032, disse får du på biltema etc. De lades ikke I nøkkelholder I bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå