Odd-M Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Jeg er ikke så inne på det, men det har vært diskutert ørten ganger. Mener det må monteres noen plater som blokkerer. Les her: http://www.bmwforums.info/guides-how-tos/993-bmw-diesel-engine-swirl-flaps-to-swirl-flaps.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Det stemmer. TRF har slike.. Se i tråden hans. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Hvilken motor er det snakk om da og årstall, Kølla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Alle E60 diesel utenom 525d LCI (f.o.m 03/2007) har swirl flaps. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Det skal vell være en M57 525 Diesel på 04 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Akkurat. Da har både saltkjelen å kølla rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 noen som vet kor mange bar flat tire monitoren slår inn på? altså kor mye trykket må droppe fra det satte trykket i I-driven før du får advarsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Da var E60en handlet, blir henting i morgen =) Edit: Dette her med swirl flaps er det bare å fjerne de eller? Jeg fjernet på min forrige. Relativt enkelt, men noe tidkrevende.. Min hadde rullet nesten 200 000km når jeg gjorde dette. Flapsene så forøvrig helt fine ut..var en 2006 530XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 noen som vet kor mange bar flat tire monitoren slår inn på? altså kor mye trykket må droppe fra det satte trykket i I-driven før du får advarsel Den måler ikke trykk, bare rulleomkrets via en videreutvikling av ABS-systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Den måler ikke trykk, bare rulleomkrets via en videreutvikling av ABS-systemet. Det vet eg, men vet du kor mye trykk fall som må være før det blir utslag på rulleonkretsen? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Jeg vil tro det varierer mye med type dekk og dimensjon. På min med originale dekk slår den i alle fall ut med ca 0.5 bar differanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Nå blir det 09` 520d.... hvordan er det med oppgradering til største navi? Har den lille skjermen med navi og bluetooth, har også hifi-pakken om det skulle ha noe å si. Regner med noen har kontroll på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Det er lett å gjøre. Jeg og Saltkjelen tilbyr dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Er dere begynt å tilby hjelp for å selge pakker eller koding dere tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå