Lørenskog Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Får feilmelding om tilhengerlys, har aldri brukt tilhenger noen som har erfaring? Evt hengermodulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Har en 2004 e61 525d. Oppdaget en dag her at den var bløt i gulvet bak på høyresiden.. Trodde først d var drenering på ac eller kullfilter som var gått tett. Så ordnet opp i dette. Nå kom d en skikkelig heftig regnskur i natt og bilen er like bløt inni igjen. Vi snakker liten dam!!! Og konsentrert i gulv bak. Ingen ting noe snnet sted, men til gjengjeld veldig bløt i fra under passasjerstol med vannansamling ved bakre del av gulvet mot forhøyningen til setet baki.. Vi har ikke panorama. Noen som har gode råd?? Katastrofe problem egenlig. Dette ligner litt på problemet jeg hadde med min E39. Da var det "vannsperra" i bakdøra som ikke var tett.... Ta av dørtrekket på døra, og gå over å se etter om den sitter gått.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Får feilmelding om tilhengerlys, har aldri brukt tilhenger noen som har erfaring? Evt hengermodulen? Vann, fukt i kontakten er ikke ukjent problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Fikk masse feilmeldinger opp på bilen i dag. En E60 525da preface (10/2006). Hva skyldes dette?.. Noen som har hatt samme feilmeldinger? Skal få tatt diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Kan være IBS`en din, den lager mye rare feilmeldinger på engang hvis det er noe galt. Prøv å koble den av og se om det da forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Noen som vet hvor sensoren for automatiske fjernlys sitter på E60 LCI? Har plutselig sluttet å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Hører periodevis en irriterende lyd i min '04 525d. Kan minne om en stabel med tallerkener som klirrer. Lyden kan reproduseres når jeg lukker igjen dørene, det kommer da et lite klirr. Høres periodevis ved kjøring på ruglete underlag, men ikke alltid. Noen som har vært borte i liknende? Har prøvd å google litt, men har ikke blitt klokere. Noen som sa noe med hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Hadde en bekjent som hadde samme lyden... satte bilen på verksted...etter 14timers feilsøking fant de en penn og 2 kronestykker gjenglemt i oppbevaringsboks over hodet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Jeg går ut i fra at du har takluke i bilen din? Hvis du har det er det i fra den flappen i forkant av takluka. Jeg merker akkurat det samme når jeg har takluka i tilt hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Samme med min e60 med tallerkenlyden og det er den flappen på takluka som de andre snakker om. Stakk innom europris og kjøpte en pakke svarte møbelknotter. Festa 2 stk på flappen og lyden forsvant. 10 kroner kosta det hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Garantert takluke flippen ja. Selv tapet over den og aldri fått lyd etter det. hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Fikk masse feilmeldinger opp på bilen i dag. En E60 525da preface (10/2006). Hva skyldes dette?.. Noen som har hatt samme feilmeldinger? Skal få tatt diagnose TROR jeg har hatt et par av disse. da mener jeg å huske at det var fjærkasetten inni rattet som var knekt. men rart om det skal være det hvis du ikke har bytta/vært av med rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Det var metallet i takluka som klirra mot glasset ja. Mange takk for hjelpen! Begynte å bli smått gal av det der, lurte på om det var støtdempertårnet, hjuloppheng, at hjullager. Jaja, så enkelt kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Hei Begyner å bli ganske lei av at speilene mine folder seg lenger bak enn den posisjonen de stod i når jeg starter bilen. Noen som vet løsning på dette? Evt hvordan fungerer det hvis jeg stikker inn til BMW og spør, må man betale full time eller går det ann at de bare ser på det og anslår pris på fiks? Forresten, ett spørsmål til. Når jeg bare sitter vanlig i bilen uten å ha den i gang så kommer det masse lyder fra bak midt konsollen og navigasjonen, er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå