Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Når ble 89€ 1500kr? Ligger på crd-tuning.de til den prisen i allefall :smile:

89 EUR er ca 800 NOK.

Legg på evt frakt og toll, så har du fort 1200,- med ca 140 i frakt. Så får du ekspedisjonsgebyr på toppen og det er ca 180 fra posten, som er billigst.

Da er 1500,-bare 120,- unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme type parkeringssensor foran uavhengig av M-pakke eller ikke? Og forskjellig bak? Kjøpte noen hvor ledningstilkoblingen stakk "rett ut", men hørte at de kun passet foran på bil med M-pakke fordi den trenger med ledningstilkoblingen i 90 graders vinkel. Jeg er i tvil om jeg kunne bruke de bak på min uten M-pakke? 

Bak skal være 90 grader uansett hvis jeg ikke husker helt feil. 

@Otis; Jeg vet du må tolle og gøre, men prisen på varen er ikke 1500kr. Den er 800kr. ( Siden du skal være så vrang ;) ) Prisen på ferdig momset vare er noe annet, tenk om jeg sender den til Sverige og henter den der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp no.

Høyre xenon lys justerer seg ikke, lyser oppover.

Det virker som problemet ligger inni lykten siden det er kun en stk. nivåsensor foran til begge lyktene.? venstre justerer seg jo.

Noen som har tips? Kan jo ikke dele lykten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp no.

Høyre xenon lys justerer seg ikke, lyser oppover.

Det virker som problemet ligger inni lykten siden det er kun en stk. nivåsensor foran til begge lyktene.? venstre justerer seg jo.

Noen som har tips? Kan jo ikke dele lykten heller.

Jeg opplevde dette for en tid tilbake. Jeg stakk bare hånda nedi og fiklet med ledninger mens noen satt i bilen og skrudde lysene av og på. Må ha vært dårlig kontakt, for det begynte å virke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips :)

Ja tenker selv det muligens er defekt motor inni lykten, men den kan vel ikke skiftes? siden lyktene ikke kan deles/demonteres.

Skal prøve å fikle litt på ledninger inni der og se om det er dårlig kontakt, det har jeg ikke tenkt på.

Det er ikke svingbare lys nei.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo sensor for xenon både venstre foran og venstre bak vel? I forbindelse med høydejusteringa.

Jo er en på bakaksel og en på fremaksel, men de to sensorene styrer jo begge lyktene som nevnt over og siden det ene lykten fungerer så er det neppe en av de sensorene på akslingene som er gåen.

Tenker jeg da, men prøver motoren inni lykten først.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...