Otis Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Når ble 89€ 1500kr? Ligger på crd-tuning.de til den prisen i allefall 89 EUR er ca 800 NOK. Legg på evt frakt og toll, så har du fort 1200,- med ca 140 i frakt. Så får du ekspedisjonsgebyr på toppen og det er ca 180 fra posten, som er billigst. Da er 1500,-bare 120,- unna. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 (endret) @steinole Sjekk på bmwfans.info Endret Januar 15, 2015 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Er det samme type parkeringssensor foran uavhengig av M-pakke eller ikke? Og forskjellig bak? Kjøpte noen hvor ledningstilkoblingen stakk "rett ut", men hørte at de kun passet foran på bil med M-pakke fordi den trenger med ledningstilkoblingen i 90 graders vinkel. Jeg er i tvil om jeg kunne bruke de bak på min uten M-pakke? Bak skal være 90 grader uansett hvis jeg ikke husker helt feil. @Otis; Jeg vet du må tolle og gøre, men prisen på varen er ikke 1500kr. Den er 800kr. ( Siden du skal være så vrang ) Prisen på ferdig momset vare er noe annet, tenk om jeg sender den til Sverige og henter den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Trenger litt hjelp no. Høyre xenon lys justerer seg ikke, lyser oppover. Det virker som problemet ligger inni lykten siden det er kun en stk. nivåsensor foran til begge lyktene.? venstre justerer seg jo. Noen som har tips? Kan jo ikke dele lykten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Det er kun en sensor, men det er vel felles signal fra lm til motorene på lyktene, så det som kan være feil blir vel signal fra lm eller motor på lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Defekt justeringsmotor på lykta. LM justerer ikke en og en lykt så sant du ikke har AHL, og da er det AHL modulen som styrer selve motoren. Jeg står på defekt motor i lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinole Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Trenger litt hjelp no. Høyre xenon lys justerer seg ikke, lyser oppover. Det virker som problemet ligger inni lykten siden det er kun en stk. nivåsensor foran til begge lyktene.? venstre justerer seg jo. Noen som har tips? Kan jo ikke dele lykten heller. Jeg opplevde dette for en tid tilbake. Jeg stakk bare hånda nedi og fiklet med ledninger mens noen satt i bilen og skrudde lysene av og på. Må ha vært dårlig kontakt, for det begynte å virke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Takker for tips Ja tenker selv det muligens er defekt motor inni lykten, men den kan vel ikke skiftes? siden lyktene ikke kan deles/demonteres. Skal prøve å fikle litt på ledninger inni der og se om det er dårlig kontakt, det har jeg ikke tenkt på. Det er ikke svingbare lys nei. Endret Januar 18, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Motor vil jeg tro kan skiftes. Sjekk på bmwfans.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Ja fant denne i ETK nr. 14 lyktejustering. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Er jo sensor for xenon både venstre foran og venstre bak vel? I forbindelse med høydejusteringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Er jo sensor for xenon både venstre foran og venstre bak vel? I forbindelse med høydejusteringa. Jo er en på bakaksel og en på fremaksel, men de to sensorene styrer jo begge lyktene som nevnt over og siden det ene lykten fungerer så er det neppe en av de sensorene på akslingene som er gåen. Tenker jeg da, men prøver motoren inni lykten først. Endret Januar 18, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Det kan ikke være sensorene, da de brukes som Reef89 sier, de lager et referansepunkt, som igjen brukes av alle andre. Svært sannsynlig med defekt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Noen som har kjennskap til plastidip? Vurderer å gjøre dette med krommen på vinduene for å få shadowline, har grillen også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Spør du meg bør du satse på å kjøpe grillen svart, slet med å få godt resultat på den siste grillen jeg dippa. Listene derimot syns jeg ble ganske så bra når jeg gjorde det på gamlebilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå