Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Dette har vel vært debattert i det uendelige, men here goes: Husker at jeg sleit litt med designet på E60 når den kom, men får bare mer og mer sansen. Bangle fikk jo enorme mengder pepper for designet, men jeg heller nå mot at han var forut for sin tid! :-)

Sliter dog fremdeles litt med hekken på E61... synes hekken på E60 er langt mer vellykket.

Jeg sliter med hekken på E60, synst ikke den er noe pen, spesielt når jeg ser den fra siden. Må være noe med baklyktene.

Jeg har jo selv E61, så jeg er vel inhabil egentlig, Men liker den mye bedre. Litt vanskelig å sammenligne sedan og stasjonsvogn da, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er plaget med at lysa ikke slår seg på ved oppstart? Har bryteren helt til venstre, men med mindre det er mørkt ute, kommer ikke lysa på... Vrir jeg den helt til høyre, står de på selv om tenninga er av....

Norsk bil forøvrig, så regner med det ikke skal være slik?

Dette er korrekt, min bil gjør også dette. Men nå er min importert...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er korrekt, min bil gjør også dette. Men nå er min importert...

Men din er en facelift - og har dermed DRL som slår inn på dagen. Eksos har meg bekjent en pre-face, og dermed har han ingen lys på om dagen.

Auto-funksjonen var ment for andre land hvor kjørelys ikke var påbudt.

 

Eksos; Det er en innstilling i iDrive menyen som løser problemet ditt, kalles vel "day time running lights" under "lights". Aktiverer du den vil du få nærlys, deaktiverer du den vil du ikke få noe før det blir mørkt. 

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer to omtales ofte som knirkeforing. Man bytter låseringen (nummer tre) også. Hvorvidt man trenger å bytte nummer fem også avhenger av tilstanden, men det er ofte greit å gjøre det når man først gjør jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen som har vært borti at girskifteren blir defekt på 04 530d ? diagnose sier at den er kaputt, evt noe måte å reparere denne på eller må jeg ut med 5k for en ny ? =)

Kassa går i nødmodus litt etter hvert når bilen blir varm..

Du kan forsøke med å ta av batteri i 20 min.

Det kan løse endel tull med gir velger.

Mener også at enkelt feil kan kureres med programvare oppdatering.

Ellers kan du kjøpe en brukt gir velger og skifte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...