Reef89 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 eller ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Kjapt spørsmål til E61 kyndige her. Når ble panoramaluka på E61 forbedret? Var det på LCI , eller kom det en revisjon av den før det? Lurer litt på å kjøpe en E61, men er usikker på om jeg orker de problemene jeg kan møte på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Meg bekjent har ikke panoramataket blitt forbedret under E61 sin levetid i det hele tatt. Det er først ved F11 at man har fått en sikker og stabil luke. Det lønner seg å fjerne vippefunksjonen på det bakerste glasset, det gjør at man slipper noen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Meg bekjent har ikke panoramataket blitt forbedret under E61 sin levetid i det hele tatt. Det er først ved F11 at man har fått en sikker og stabil luke. Det lønner seg å fjerne vippefunksjonen på det bakerste glasset, det gjør at man slipper noen problemer. Ok, syntes jeg hadde lest tidligere at dette var gjort ved et årstall. Lønner seg vel mest å kjøpe en sedan uansett tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Du vil nok oppleve litt mindre problemer sånn sett (panoramatak, kabelbrudd, nivåregulering og så videre) med en E60 enn en E61 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Ja, men er bare så vanskelig å finne en E60 som jeg vil ha den, til den prisen jeg vil betale Har vært lettere å finne E61, men er jo ikke det jeg helst vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Kanskje dumt spørsmål men: må jeg koble ut batteriet før jeg tar ut min MASK-enhet i min '04 e60 før jeg monterer AUX-kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Kan vel ikke akkurat skade å ta av minus-polen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Det er egentlig ikke så farlig, men som Wicky sier så skader det heller ikke. Jeg ville gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Noen som har ettermontert komfortseter i E60/E61? Vet jeg må trekke opp K-bus signal til seta, tenkte å ta det fra PDC modulen, men sliter med å finne ut hvilke kabler det er. Der er to kontakter bak PDC modulen, en med to ledninger i (sort og gul) pluss en annen med fire ledninger i. Noen som kan hjelpe meg å finne riktige ledninger? Kanskje noen har koblingsskjemafor ledningene bak PDC og komfortseta? Har prøvd her: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/e60e61/index.htm Men noe sperrer java så jeg får ikke opp noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyes Skrevet Mai 1, 2015 Share Skrevet Mai 1, 2015 Jeg har begynt å få en ulyd fra høyre foran når jeg bremser. Den er ikke der hver gang jeg bremser men kommer av og til spesielt under lav fart og bilen skal stoppe helt da kommer det en Klaakk lyd. Har dere en formening om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Jeg har begynt å få en ulyd fra høyre foran når jeg bremser. Den er ikke der hver gang jeg bremser men kommer av og til spesielt under lav fart og bilen skal stoppe helt da kommer det en Klaakk lyd. Har dere en formening om hva dette kan være? Får en klakkelyd jeg også når jeg bremser, men det er kun med sommerfelgene mine, skjer ikke med vinterfelger på. Over til noe annet, så får jeg en type ugle lyd fra bilen vis jeg ruser den på tomgang, til rundt 2,500 eller 3000 rpm, den lyden kommer også hvis jeg kjører sakte, gir på litt og slipper opp, så kommer lyden. Ganske sikker på at det kommer fra turboen. Har hatt lyden ganske lenge, og ikke lagt merke til noe effekttap. Lyden høres sånn ut, er filma fra døra mi når jeg står rolig. edit: Spørsmålet er jo om dette er noe farlig. Skal sies at bilen er chippa, vært det så lenge jeg har hatt den som et et å halvt år. Ser også at andre folk har den lyden på youtube uten at det virker som det er noe farlig. Endret Mai 2, 2015 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Dette er en helt vanlig lyd og er ovetskudds luft som turbo slipper ut. Er det rett måte å siden på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Dette er en helt vanlig lyd og er ovetskudds luft som turbo slipper ut. Er det rett måte å siden på? Så det er ikke noe farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Neida, snarere tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå