Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har ettermontert komfortseter i E60/E61?

Vet jeg må trekke opp K-bus signal til seta, tenkte å ta det fra PDC modulen, men sliter med å finne ut hvilke kabler det er.

Der er to kontakter bak PDC modulen, en med to ledninger i (sort og gul) pluss en annen med fire ledninger i.

Noen som kan hjelpe meg å finne riktige ledninger? Kanskje noen har koblingsskjemafor ledningene bak PDC og komfortseta?

Har prøvd her: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/e60e61/index.htm

Men noe sperrer java så jeg får ikke opp noe.

Send meg pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har greie på disse grøftelysa til e60 mtech som gs selger, er dette depo lykter?

på kampanje med 20 kosta de 1291,- men hvis dette er snakk om depo lykter så koster depo lykter uten noen form for rabatt 1175,- på mekonomen.

svært å dyrt det var på gs i grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er org vare den til 1291,- kjøpte nettopp selv.

GS selger org lykter og alternativ vare, den varen som er alternativ(depo, Kina, osv) er merket med "Alternativ vare".

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oppgradert lyden i E60/E61?

Ut ifra utstyrslisten ser det ut som jeg ikke har no HI FI pakke, så jeg burde vell starte med å sette i forsterker og kanksje trekke kabler til bakdørene (har dørtrekk med høytalere, men ikke tilkoblet).  

Er det plug&play å montere forsterker, har de lagt opp klart ledningsnett eller må det trekkes opp nytt?  

Alle tips mottas med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har greie på disse grøftelysa til e60 mtech som gs selger, er dette depo lykter?

på kampanje med 20 kosta de 1291,- men hvis dette er snakk om depo lykter så koster depo lykter uten noen form for rabatt 1175,- på mekonomen.

svært å dyrt det var på gs i grunn

Har to nye grøftelys liggende, usikker på merke, men skal få de rimelig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7000 for skift av to forreste hjullager ...var ikke det litt dyrt ? E60

Hvis det er på begge sider så vil jeg si at det er billig. På E91 koster det 4500.- for en side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp feilmelding på høyre skiltlys bak og høyre drl fremme i dag. Begge ringene ble mørke. Noen som har erfaring på hva som pleier og ryke, kjørelysene fungerer som de skal..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp feilmelding på høyre skiltlys bak og høyre drl fremme i dag. Begge ringene ble mørke. Noen som har erfaring på hva som pleier og ryke, kjørelysene fungerer som de skal..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da har parklyspæra di tatt kvelden. Bare å kjøpe en H8 pære og bytte i vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...