Haukefer Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 No har eg bestilt meg time for dpf fjerning og omprogramering. Satser på nå at bilen kommer til og oppføre som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Har E60 noen form for svakhet når det kommer til u-lukt? Har i siste tia lagt merke til at etter bilen har stått rolig i 8 til 16 timer så er det en spesiell lukt i det jeg åpner opp bilen, etter at bilen er starta og kjøleanlegget pumper ut luft så blir lukta borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Som oftest er enten dårlige kupé filter eller bakterievekst i ac. Bør renses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 No har eg bestilt meg time for dpf fjerning og omprogramering. Satser på nå at bilen kommer til og oppføre som den skal. Hva har vært galt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Hva har vært galt med den?Går ikke noe godt nå, helt til dpf regeneres. Har programvare fra BSR nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aas530E60 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Har fått lekkasje på kjølevæske på min E61. Noen som har erfaring med det? Har på følelsen at det kan ligge ganske høyt oppe. finnes det noen sprengtegninger på hvor kjølevæska tar veien? Tips om hvor jeg burde lete først?Har sjekket olja at det ikke har blandet seg inn der (altså at toppakninga er gåen).. Er jo så trangt nedi der:O Hankook reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Har fått lekkasje på kjølevæske på min E61. Noen som har erfaring med det? Har på følelsen at det kan ligge ganske høyt oppe. finnes det noen sprengtegninger på hvor kjølevæska tar veien? Tips om hvor jeg burde lete først? Har sjekket olja at det ikke har blandet seg inn der (altså at toppakninga er gåen).. Er jo så trangt nedi der:O Jeg hadde litt lekkasje på min forrige 530d 04 mod. Da var det en simring på EGR-termostaten. Den står helt i fremkant av motoren. Ofte lett å finne stedet det lekker fra, da det blir litt hvite spor/rennemerker etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Må ha ny tannstang nå..... Hvordan er det å kjøpe ei som er overhalt? Bedre å kjøpe helt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 De som tilbyr overhalte enheter er jo ofte seriøse aktører. Jeg hadde ikke engang vurdert å kjøpt en helt ny. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Ny knirkeforing og nye Continental dekk bak gjorde at det blei ny bil å kjøre gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexandernk Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Noen med videre forslag? Problemer med sentrallås på min e61. Jeg har vært inne på de fleste sider og gjort følgende: *Helt ny nøkkel da dette måtte bestilles uansett. *Forsøkt ny antenneforsterker *Gått over kabler *Sjekket sikringene *Batteri er i orden, også fulladet Hva mangler ? Alt annet fungerer som det skal, men ikke sentrallås via nøkkel. Sentrallåse fungerer både med nøkkel i døren og via knapp på dashbord. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=711628 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Man kan også deaktivere/aktivere nøkler i motorstyringen, kanskje noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Går det ann å montere facelift lykter i en 2005 modell 530d E60? Passer kontaktene og festa? Må det ev. Kodes om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Ja, du kan bygge om. Du må bytte til LCM2, strekke litt kabler og gjøre om kontakter. Herligheten må i tillegg kodes. Med andre ord, ikke plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå