Hankook Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 (endret) Har en 525d 2004mod. Den sto på tomgang her om dagen, de plutselig vibrasjonsdemperen røk. Ikke noe sor sak dette. Men når jeg kjøper ny, monterer denne så vibrerer den noe vanvittig. Forsøkte med en annen ny vibrasjonsdemper, resultat det samme. Tenkte og skifte reim og strammer. Om det kan bety noe? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Hei, har forsøkt og bytte vibrasjonsdemper 2ganger, strammer og ny reim. Fremdeles er det stor vibrasjon i vibrasjonsdemperen, noe som høres godt på tomgang. noen som har noe forslag om hva som kan være galt? Endret Juli 8, 2015 av Hankook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 hva er den beste senken til E60? nå vurderer jeg Supersport black evelution, er det noe å gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 H&R, Eibach o.l. er vel stort sett det som går igjen sånn generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Skjermen på computer har de siste dagene vist at computer stadig forsøker å starte på nytt, men kom ikke forbi oppstartsbilde5. I ettermiddag ble det helt mørkt. Død boks eller software? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Ccc som er defekt i 99,99% av tilfellene. Bytt Ccc eller oppgradere til cic. Koster ca 3-5000,- for brukt Ccc og ca 7-10000,- for cic. Men da trenger du koding også, men dette er kurant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Litt googling tyder på det ja. Typisk, en uke før årets ferietur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Forsøk å ta sikring, det gjorde jeg med min samme dag som ferien begynte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Mulig jeg er på jordet, men la plutselig merke til noen merker i midtkonsollen min, og det skyldes mest sannsynligvis disse som ikke har sånne gummi-kopper. Jeg er ganske sikker på at det skal være sånne gummi-kopper der som jeg kun har en av tre av? Fåes disse kjøpt noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Nei, de får man ikke kjøpt løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Nei, de får man ikke kjøpt løst. Må vel lage noe hjemmemekk og sette fast der, lurer på om det ikke er den som lager noen knirkelyder i svinger. Dumt at BMW ikke har disse som eget delenr, ser det er flere worldwide som mangler to stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeS Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Hva er "folkets" erfaringer av tuning boxer eller chipping..? Bra..dårlig?!? Hva må man passe på? har en e61 525d '04 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 (endret) Hva er "folkets" erfaringer av tuning boxer eller chipping..? Bra..dårlig?!? Hva må man passe på? har en e61 525d '04 Sent from my iPhone using Tapatalk Tuningboxer skal du holde deg langt unna. Kan I værste fall ta knekken på motoren. Benytt software oppgradering, gjorde det sjøl på en slik motoren du har og ble godt fornøyd. Du kan få apparater som du kan programmere bilen med sjøl som er ok. Sjekk: TRF her på forumet info@trf-performance.no ,TRF Performance forhandler: tuning@quickfix.no ,eller: Autopower, Bsr, Ess, Ecotune etc. Endret Juli 11, 2015 av Maxmek BeS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camilla88 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Skal bytte Ventilasjonsrør på e60 520i, den øvre fra ekspansjonstanken, nødvendig å lufte anlegget? Evt hvordan gjøres det? Er ny på forumet men kan litt bil så tar jobn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Hva er korrekt motorkode på min 530d e60 05 mod 218hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 M57TUD30 er 218hk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå