Otis Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Biltema har slikt. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Glidehammer-dyse-2000022772/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Noen som vet hvor jeg finner sikrings skjema til akkurat min bil? Sliter med div. El feil og etter litt googling på nett skulle feks. Sikring til sentrallås vere nr. 59 men hos meg sto der ingen sikring der, leste også om flere andre som ikke hadde denne der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Slet lenge med å finne det selv, skjema ligger i "førstehjelpsskrinet" oppi bakluken, der med slepekrok, varseltrekant osv. Vet ikke hvor dette ligger på E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Noen som vet hvor jeg finner sikrings skjema til akkurat min bil? Sliter med div. El feil og etter litt googling på nett skulle feks. Sikring til sentrallås vere nr. 59 men hos meg sto der ingen sikring der, leste også om flere andre som ikke hadde denne der. Det er festet i dekselet over batteriet bak høyre deksel i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Der har ikke jeg noe deksel. Forrige eiger har vel rotet det bort. Jeg har dekselet over batteriet men kun det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Hos meg ligger det i verktøykassen i bakluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Etter masse leting og vurdering ble det endelig bil av det rette merket på meg igjen, 08mod E61 Men såklart va det noe som ikke var som det skulle. Radioen funker ikke (får ikke signal), selger mente det va antenne i bakluken eller noe sånt som var problemet. Noen andre som har vært borti det før og vet hva som må skiftes? Endret Desember 3, 2015 av Glema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Hos meg ligger det i verktøykassen i bakluken. Ja, det er riktig det. Her var det imidlertid spørsmål om en E61, og den har en annen plassering enn E60. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Så da er spørsmålet, finnes det sikringsskjema på nett? Foreks. For 2005 modeller? Er hovedsakelig ute etter sikring til softclose, varme i bakrute og sentrallås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 https://www.google.no/search?q=e61+fuse+map&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=G61gVsyfMMeasgGD066ABw#q=bmw+e61+fuse+map Kan evt legge front\rear på slutten av søket Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Så da er spørsmålet, finnes det sikringsskjema på nett? Foreks. For 2005 modeller? Er hovedsakelig ute etter sikring til softclose, varme i bakrute og sentrallås Softclose: F67/F68 (20A/20A) Varmetråder: F20 (7,5A) Sentrallås: F6/F27/F29 (30A/30A/30A) Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Takker så mye Har for hånd noen hogr senkefjører til e61. Etter og ha søkt opp fjørnummer ser det ut som dette er 35mm. Noen som har bilde av hvor mye dette senker? Rekner med jeg helst burde hatt 50 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Klikk deg inn i tråden min, så ser du hvordan H&R 35mm ser ut. Bilen har satt seg enda mer grunnet slitte dempere, så den blir noe høyere igjen enn det de siste bildene representerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Så du kjører 35 alså? Hvor mye senket di i forhold til orginal m-sport da? Synes din har fin høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 De senker 35mm i forhold til standard høyde. Ettersom M-tech senker 15mm, vil disse senke ytterligere 20mm. Jeg ville ikke vurdert noe lavere engang, men så er ikke jeg spesielt begeistret for "Harry-råne-looken". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå