Otis Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Øhhh, ja. Mulig jeg tok feil der litt BMWlog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Ikke vet jeg, men det kan muligens forklare hvorfor min lampe enda lyser til tross for bytte av begge deler og at jeg i ettertid har prøvd ny sensor flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Du kan jo skifte sensor uten klosser og resette. Aldri skift klosser uten å bytt sensor samtidig, da får man feilmelding (gjelder alle BMW) BMWlog: Regner med du også har resatt manuelt selv om har byttet både klosser og sensor. Man må uansett resette manuelt. (husk at det også er to sensorer) Endret Desember 10, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Til dere med E60 facelift. Lyser "stengene" på baklysene på bilene deres sterkest ytterst på lykten? (lyset blir gradvis svakere lenger innover på lykten). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Til dere med E60 facelift. Lyser "stengene" på baklysene på bilene deres sterkest ytterst på lykten? (lyset blir gradvis svakere lenger innover på lykten). Det skal lyse likt. Også kjent at LED barene ryker ved tiden som = ny lykt. Sett ganske mange som utrolig nok kjører rundt med en hel mørk lykt. Slik: Her er en som ryker snart: Endret Desember 10, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 2 Sensorer? bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 For bremsene? Ja. Venstre foran og høyre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Ok trodde det var 2 bak et øyeblikk, for da hadde jeg manglet en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Ryker snart mine da da de er som på bilde 2 Ser de ekstra godt ved dagslys, når det er mørkt så ser de ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Ryker snart mine da da de er som på bilde 2 Ser de ekstra godt ved dagslys, når det er mørkt så ser de ok ut. Er begge slik? litt rart isåfall. Legg ved ett bilde ved dagslys og mørke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Her er et bilde Endret Desember 22, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Nederste er kveldsbilde. Endret Desember 22, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Nederste er kveldsbilde. Skal ikke være slikt. På bilde nr to der er jo baren nesten ikke lys i, i heletatt. original LCI eller ettermonterte lykter med bokser bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Er det plug and play og montere sigarett tenner uttak til baksetet? Jeg mangler noe der ser jeg. Legger ved ett bilde av skitten og knust konsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Er det plug and play og montere sigarett tenner uttak til baksetet? Jeg mangler noe der ser jeg. Legger ved ett bilde av skitten og knust konsoll. Ledningsnettet ligger ikke klart. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå