Reef89 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 4 timer siden, KristianE60 skrev: Får de nye felgene i dag, legger ut bilde når de er satt på bilen Noen (Reef89?) som kan hjelpe meg å slette sos feilkode som kommer opp etter at jeg fikk montert handsfree i bilen? Har ikke utstyret tilgjengelig atm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Det fungerer ikke å bare slette feilkoden,dette må kodes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianE60 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Poenget er at jeg vil ha den vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten80 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Byttet både EGR og vanlig termostat på min 07 e61 530xd. Hadde fremdeles rundt 65 grader kjøletemperatur. Fant ett eller to steder at noen hadde byttet oljekjølertermostat. Så jeg byttet den og har fått opp temperaturen. Kjørte en tvungen regenerering og da ble også DPF feilmeldingen borte Skulebollen og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Skulle likt å byttet veivhusventilasjonsfilter på min 04 525d (M57) noen som har dele nummer, sliter litt med å finne den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Del nr 11http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NJ51-EUR-03-2004-E61-BMW-525d&diagId=11_3935 BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigen Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 (endret) @KristianE60 Sendt deg en pm angående sos feilmeldig Endret April 6, 2016 av stigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Har fått et dilemma i hjemmet nå og lurte på om noen har forslag. Har en 2004 535d som samboeren bruker. Vi har 3 unger nå og lurer på om han ene kan monteres i framsetet med beltestol. Er det mulig og ettermontere isofix fungsjonen slik at airbag kan deaktiveres? Har dog ikke bruk for selve isofix festene, Kun deaktivere airbag. Evnt muligheter for og deaktivere airbager på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Der går helt fint. Mener BMW tar rundt 4-5k for å ettermontere dette. Men det er noen år siden jeg sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Snakket med bmw men dei kunne ikkje utføre dette lenger. Var vist ikkje lov... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 @John90 Litt pussig, men jeg finner kitet for dette i delekatalogen, men kun for biler fra 09/05, så din er for gammel. Men uansett så er det åpenbart ikke riktig av de du snakket med å si at det ikke er lovlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Mener å huske at på E60 jeg hadde sist så var det en nøkkelbryter i enden av hanskerommet som du ser når døra er åpen som kunne skru av og på airbag på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Det er korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Er det noen grei plass i nærheten av bagasjerommet til å hente strøm til en signalkabel (forsterker) Står foreløpig i sikring men veldig dårlig kontakt dessverre. Og lyktene er jo 3-4V ikke 12V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 5 timer siden, Otis skrev: @John90 Litt pussig, men jeg finner kitet for dette i delekatalogen, men kun for biler fra 09/05, så din er for gammel. Men uansett så er det åpenbart ikke riktig av de du snakket med å si at det ikke er lovlig... Har du link til dette? Kom kansje noen forandringer på airbagsystemene i 2006 modellene da siden min er for gammel? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå