Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, KristianE60 skrev:

Får de nye felgene i dag, legger ut bilde når de er satt på bilen :) 

Noen (Reef89?) som kan hjelpe meg å slette sos feilkode som kommer opp etter at jeg fikk montert handsfree i bilen?

Har ikke utstyret tilgjengelig atm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet både EGR og vanlig termostat på min 07 e61 530xd. Hadde fremdeles rundt 65 grader kjøletemperatur. Fant ett eller to steder at noen hadde byttet oljekjølertermostat. Så jeg byttet den og har fått opp temperaturen.

Kjørte en tvungen regenerering og da ble også DPF feilmeldingen borte :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et dilemma i hjemmet nå og lurte på om noen har forslag. Har en 2004 535d som samboeren bruker. Vi har 3 unger nå og lurer på om han ene kan monteres i framsetet med beltestol. Er det mulig og ettermontere isofix fungsjonen slik at airbag kan deaktiveres? Har dog ikke bruk for selve isofix festene, Kun deaktivere airbag. Evnt muligheter for og deaktivere airbager på den siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@John90

Litt pussig, men jeg finner kitet for dette i delekatalogen, men kun for biler fra 09/05, så din er for gammel. Men uansett så er det åpenbart ikke riktig av de du snakket med å si at det ikke er lovlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at på E60 jeg hadde sist så var det en nøkkelbryter i enden av hanskerommet som du ser når døra er åpen som kunne skru av og på airbag på passasjersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grei plass i nærheten av bagasjerommet til å hente strøm til en signalkabel (forsterker) Står foreløpig i sikring men veldig dårlig kontakt dessverre. Og lyktene er jo 3-4V ikke 12V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Otis skrev:

@John90

Litt pussig, men jeg finner kitet for dette i delekatalogen, men kun for biler fra 09/05, så din er for gammel. Men uansett så er det åpenbart ikke riktig av de du snakket med å si at det ikke er lovlig...

Har du link til dette? :) Kom kansje noen forandringer på airbagsystemene i 2006 modellene da siden min er for gammel? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...