Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg betalte for 1290kg. Den veier nok mer pga utstyr, men det gjør jo også den nye.

Du verden, det er jo bare 10kg mer enn jeg betalte for, og jeg har fast tak! Imponerende. På Z3 er det dog ikke noe utstyr å snakke om. :lol:

Jeg antar at siden den nå kommer med ståltak, så kommer det ikke noen skikkelig versjon (coupe)?

Skrevet

BMW må ha lyttet til kritikken vedr. dagens instrumentpaneler... det er jo oljetemperaturmåler der istedenfor digital varsling eller kjølevanntemperaturmåler som på bl.a hhv. E9x og E46... 8)

Skrevet

Den nye Z4 er tung, men ellers kjempefin. Det som imidlertid irriterer meg skikkelig er at BMW nok engang kommer med nye varianter av rekkesekserne. N53B25 er tilbake (eller nok en ny variant), men istedenfor 218 HK har den nå 204 HK... og maksimalt 250 Nm er ikke spesielt imponerende i 2009 iom. at selv M50B25 hadde mer eller mindre tilsvarende allerede i 1989. N53B30 (eller nok en ny variant) får nå 255 HK istedenfor 272 HK... og heller ikke maksimalt 298 Nm ved 2600 rpm er noe å skryte av når dagens variant i bl.a E9x klarer 320 Nm mellom 2750 og 3000 rpm. Jeg tror at jeg snart gir opp å ha en fornuftig oversikt over BMW´s motoralternativer... :roll:

Skrevet
Den nye Z4 er tung, men ellers kjempefin. Det som imidlertid irriterer meg skikkelig er at BMW nok engang kommer med nye varianter av rekkesekserne. N53B25 er tilbake (eller nok en ny variant), men istedenfor 218 HK har den nå 204 HK... og maksimalt 250 Nm er ikke spesielt imponerende i 2009 iom. at selv M50B25 hadde mer eller mindre tilsvarende allerede i 1989. N53B30 (eller nok en ny variant) får nå 255 HK istedenfor 272 HK... og heller ikke maksimalt 298 Nm ved 2600 rpm er noe å skryte av når dagens variant i bl.a E9x klarer 320 Nm mellom 2750 og 3000 rpm. Jeg tror at jeg snart gir opp å ha en fornuftig oversikt over BMW´s motoralternativer... :roll:

Jeg også ble litt svimmel av denne lesingen.

hvorfor nedtune den allerede eksisternede 272 hk varianten?!?

:roll:

Den er tung, uten tvil, og jeg kunne gjerne tenkt meg optionen å velge soft top, syns det fungerer utmerket og tar mindre plass og veier mye mindre, koster sikkert mindre også?

Antar det er oppgaven til den kommende Z2?

Skrevet
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/081214-nya-bmw-z4/index.xml

Syns interiøret ser meget bra ut, minner meg om Z8.

I linken ovenfor står det litt mer om hva slags motorisering den får.

S-drive, er det Standard drive?

Minste motor fra lansering er 204 hk I6, gromt!

Og for dem som ikke er stødig i svensk;

http://dinside.no/motor/bil/nyheter/bmw ... 98007.html

Skrevet

Den er tung, uten tvil, og jeg kunne gjerne tenkt meg optionen å velge soft top, syns det fungerer utmerket og tar mindre plass og veier mye mindre, koster sikkert mindre også?

Både Z2, M1, CS og X7 blir droppa som følge av finanskrisen... (ifølge pressen)

Syns også at kunden burde få et valg. På bl.a Mazda MX-5 kan du velge melllom soft-og hardtop

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor BMW skylder på finanskrisen når det gjelder CS og M1. Kundegruppen som handler disse bilene gir uansett blanke faen i finanskrisen og har råd til å kjøpe når som helst.. Hadde BMW bare forstått at vi heller vil ha CS og M1 og ikke de ubrukelige, stygge og talentløse X1 og PAS.. :roll:

Skrevet

Både Z2, M1, CS og X7 blir droppa som følge av finanskrisen... (ifølge pressen)

Syns også at kunden burde få et valg. På bl.a Mazda MX-5 kan du velge melllom soft-og hardtop

Mht hva som er kansellert og ikke strides det om, det skal vel ikke komme E89 M model, ei heller dessverre CS eller M1, X4 er droppet, så også X7, men mht Z2... tror jeg den ikke blir droppet, vi får vente å se.

Er forøvrig med saltkjelen mht M1 og CS, personlig syns jeg M1 var såder, men CS var helrå!

:shock::D8)

Skrevet

Nydelig bil uansett...de har truffet midt på knappen med designet her synes jeg...både utvendig og innvendig. Hadde vært optimalt om en kunne velge mellom soft og hardtop.

Skrevet

Jo flere photoshoppende bilder jeg ser av den med litt senk, store felger og andre farger, jo flottere synes jeg den er.

Dette må være det lekreste bmw har kommet med på mange år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...