Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det der er gammelbilen til Vollvik, skulle vel vært gul men. Det jeg ikke skjønner er at den har fått nye skilter, selv om den har vært i Norge siden den var ny i 2005. Hva er greia med at folk hele tiden bytter til nyere skilter, melder dem tapt hos politiet og masse styr bare for at bilen skal se nyere ut enn det den er. Det er en jævla uting synes jeg, denne her var opprinnelig TF registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er gammelbilen til Vollvik, skulle vel vært gul men. Det jeg ikke skjønner er at den har fått nye skilter, selv om den har vært i Norge siden den var ny i 2005. Hva er greia med at folk hele tiden bytter til nyere skilter, melder dem tapt hos politiet og masse styr bare for at bilen skal se nyere ut enn det den er. Det er en jævla uting synes jeg, denne her var opprinnelig TF registrert..

Nei det er fordi den ikke skal gjenkjennes som vollvik sin gamle bil, ergo ny farge og nye skilt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er gammelbilen til Vollvik, skulle vel vært gul men. Det jeg ikke skjønner er at den har fått nye skilter, selv om den har vært i Norge siden den var ny i 2005. Hva er greia med at folk hele tiden bytter til nyere skilter, melder dem tapt hos politiet og masse styr bare for at bilen skal se nyere ut enn det den er. Det er en jævla uting synes jeg, denne her var opprinnelig TF registrert..

Var det ikke den gule som kjørte ut og traff en del folk i Polen? Kanskje den har blitt reparert og lakkert på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...