Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Har kommet over denne strøkne og originale E34en ved to anledninger i Oslo, men dette er det beste bildet jeg har tatt av den.

1989 535ia, førstegangsreg 1990 og samme eier siden 1993 (eier f.1937). Tror dette er Oslos peneste bruks-E34, jeg har i hvertfall ikke sett noen tilsvarende i Stor-Oslo siste året.

post-47117-0-75086600-1441567099_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur til Torshov. Pleier å stå en gul en i Hans Nielsen Hauges gate, og en blå en i Presidentgata. Denne hvite var ny for meg og stod parkert i Hegermanns gate ved oksen. Alle 3 er av den klassiske typen, ikke den nye retroinspirerte klovnebilen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Jeg har bilder av den gule! :)

 

34823249.c9e8f75a.1024.jpg

1971 Fiat 500 par Fredrik, on ipernity

 

34823251.479097f7.1024.jpg

1971 Fiat 500 par Fredrik, on ipernity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utrolig mye gammelt, sært og kult (Saab, Volvo, Renault, Peugeot o.l.) på østkanten :D Som bildene til Galro og Werther klart viser...

Jeg har egentlig ikke spesielle følelser for eldre italienske biler (foretrekker japanske klassikere), men det er beundringsverdig at man nå og da ser 30+ år gamle italienere som på mirakuløst vis fortsatt finnes på veiene! De faller jo praktisk talt fra hverandre av seg selv! Hadde en muligens sammenlignbar tidlig 80-talls Mini før, den mista for eksempel eksosen på bakken under en kjøretur. Haha, det er utrolig slitsomt å ta vare på gammel bil, all respekt til mennene som tar vare på bilkulturen.

post-63409-14415739160458.jpg

Ser denne Datsunen ganske ofte her, men er ikke så mange andre japanere i området.

Det går for det meste i Franske og Italienske her. Men dukker stadig opp noe en ikke har sett før.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk timing og ikke minst flaks på det siste bildet, Galro. Hvor ofte ser man 2CV og Fiat 500 gatelangs - samtidig? Der var du heldig ;)

Hehe, jeg så den komme et stykke unna så jeg timet det slik at de begge kom med på bildet. Når det er sagt synes jeg faktisk de orginale Fiat 500-ene er overraskende vanlig i Oslo. Jeg tror det er den typen biler jeg har nest flest bilder av etter Boble. 2cv derimot er langt sjeldnere uten at jeg helt vet hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit Mercedes S63AMG 4MATIC Coupe....med gull calippere og hvitt interiør...og hvitt ratt.... Nybilpris på nærmere 3mill....

 

Fyfaen den bilen er vakrere i virkeligheten enn på bilder!

 

attachicon.gif2015-mercedes-benz-s63-am-3_600x0w.jpg

 

 

 

 

Apropo Dubaifolka..kjørte par av dem igår...de gadd ikke gå fra Tjuvholmen til Akerbrygge...så...jah... De var ikke direkte imponert over The Thief Hotel... spesielt siden de fant ut at det var det beste hotellet her...Og bilene hadde de fløyet inn..Og de hadde bulka Ghosten siden alt var så bittelite i Norge at de ikke klarte å puste....

 

 

Spotta også norges eneste hippietreff siste årene...

attachicon.gif11913041_10156097799310045_2125452743_n.jpg

 

YZ regga, det e i harstad, troms :) arti å se at hippian kjøpe bil fra nord norge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...