Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta disse skikkelige amerikanske muskelbilene, den ene fra 60 tallet og den siste fra nålevende genersjon muskelbil 8)

Mustang Shelby GT Cab

0rjkiqdb6u1r13qk6vp0.jpg

n8fti80pi2q58qcmrnh7.jpg

Chevy Camaro SS Rally Sport

m1mtn8tauihsijkzn6jd.jpg

Også kom jeg over denne, rakk ikke ta bilde men fant ett tilsvarende av samme bil. Er altså Löwer Benzen til Wicky som har havna i byen her, pen er den jo ikke akkurat, eller som fattern sa "med det vraket der så er du jo dømt til å bli forfulgt av politet" :roll:

9ine7xschf0sm8pwr54c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig amfibiesak på kielferga nå..

[ Bilde ]

Så akkurat samme bilen på Ilsetra (Hafjell) I går/dag. Var en gjeng med gamle VW biler fra andre verdenskrig samt en eldre MB. Den amfibiesaken var stilig, var en blanding av nordmenn og tyskere som hadde bilene, måtte være en klubb av noe slag.. Så det var mye klistremerker og slikt på de, samt at det så ut som en av de hadde vært stasjonert i Bergen under andre verdenskrig.. Stilige saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kom jeg over denne, rakk ikke ta bilde men fant ett tilsvarende av samme bil. Er altså Löwer Benzen til Wicky som har havna i byen her, pen er den jo ikke akkurat, eller som fattern sa "med det vraket der så er du jo dømt til å bli forfulgt av politet" :roll:

[ Bilde ]

hahahah fønni saker! Som sagt, ble bare stoppet av politiet da jeg provoserte frem noe trafikk-ulovlig :lol:

Den er heller ikke bygget for å være pen, men for å gå fort så om du eller fattern din ikke likern...Who cares? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dette bilde på mms av en kamerat!

[ Bilde ]

Waldemar Thranes gate?

Er vel en blå 124 som går som drosje i OsloTaxi, samt 2 eller 3 210ere og en E39. Det tror jeg er de eldste i drosjestaben i byn.

Usikker på hva veien heter, men det er den veien som går forbi St.Hans Haugen senter og mot Aleksander Kiellands plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange Toyota GT86 er det i Norge? Mener å ha lest at det er bare 1?

Spotta vertfall en i Trondheim i går. Så den på Leangen, nær Ikea. :P Kjørte forbi fort, så fikk ikke opp telefonen å tatt bilde.. Surmunn..

Mener bestemt at jeg så en rød en i Ålesund her om dagen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...