Fredrik 90 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Fikk dette bilde på mms av en kamerat![ Bilde ] Er ikke bare gamle W124 Mercer som går som seigliva taxier, M52 motoren er riktig å seig den også. Kjenner til en 97 520I som gikk 700 000 km som taxi, og bilen går ennå i privat eie
Larsinnj Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Hvor mange Toyota GT86 er det i Norge? Mener å ha lest at det er bare 1? Spotta vertfall en i Trondheim i går. Så den på Leangen, nær Ikea. Kjørte forbi fort, så fikk ikke opp telefonen å tatt bilde.. Surmunn..
Robin L Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 så en rød e60 m5 her i byen for noen dager siden. med sotet lykter. fyyyyf* den var feit. drømmebil en gang i framtiden? (med manuell!)
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Spotta disse skikkelige amerikanske muskelbilene, den ene fra 60 tallet og den siste fra nålevende genersjon muskelbil Mustang Shelby GT Cab Chevy Camaro SS Rally Sport Også kom jeg over denne, rakk ikke ta bilde men fant ett tilsvarende av samme bil. Er altså Löwer Benzen til Wicky som har havna i byen her, pen er den jo ikke akkurat, eller som fattern sa "med det vraket der så er du jo dømt til å bli forfulgt av politet"
Shattered Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Spotta en rød Rx-7 og en hvit Mustang i Sandefjord i går. Men SE K500i tar ikke bra bilder og er treg, så ble ikke bilder
FredrikE24 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Fikk dette bilde på mms av en kamerat![ Bilde ] Waldemar Thranes gate? Er vel en blå 124 som går som drosje i OsloTaxi, samt 2 eller 3 210ere og en E39. Det tror jeg er de eldste i drosjestaben i byn.
q1337 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Snodig amfibiesak på kielferga nå..[ Bilde ] Så akkurat samme bilen på Ilsetra (Hafjell) I går/dag. Var en gjeng med gamle VW biler fra andre verdenskrig samt en eldre MB. Den amfibiesaken var stilig, var en blanding av nordmenn og tyskere som hadde bilene, måtte være en klubb av noe slag.. Så det var mye klistremerker og slikt på de, samt at det så ut som en av de hadde vært stasjonert i Bergen under andre verdenskrig.. Stilige saker!
Saft Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Var å så litt på en M635i i dag på bilxtra Ålesund. Særdeles flott og velholdt eksemplar, rød med svart skinninteriør. Herlig lyd var det av den også!
wicky124 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Også kom jeg over denne, rakk ikke ta bilde men fant ett tilsvarende av samme bil. Er altså Löwer Benzen til Wicky som har havna i byen her, pen er den jo ikke akkurat, eller som fattern sa "med det vraket der så er du jo dømt til å bli forfulgt av politet" [ Bilde ] hahahah fønni saker! Som sagt, ble bare stoppet av politiet da jeg provoserte frem noe trafikk-ulovlig Den er heller ikke bygget for å være pen, men for å gå fort så om du eller fattern din ikke likern...Who cares?
lasseln Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Fikk dette bilde på mms av en kamerat![ Bilde ] Waldemar Thranes gate? Er vel en blå 124 som går som drosje i OsloTaxi, samt 2 eller 3 210ere og en E39. Det tror jeg er de eldste i drosjestaben i byn. Usikker på hva veien heter, men det er den veien som går forbi St.Hans Haugen senter og mot Aleksander Kiellands plass.
asv Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Hvor mange Toyota GT86 er det i Norge? Mener å ha lest at det er bare 1? Spotta vertfall en i Trondheim i går. Så den på Leangen, nær Ikea. Kjørte forbi fort, så fikk ikke opp telefonen å tatt bilde.. Surmunn.. Mener bestemt at jeg så en rød en i Ålesund her om dagen
Larsinnj Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Var rød den jeg så og. Muligens den samme? Florerer vel ikke akkurat av de der enda.
Fredrik Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Den er heller ikke bygget for å være pen, men for å gå fort så om du eller fattern din ikke likern...Who cares? Åpenbart politiet...
NBCustom Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Går mye gromt opp og ned Bøgata nå, hvertfall når det ikke regner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå