turbo1991 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Automote veit hvordan de skal voldta biler i analen. Ikke en eneste ting de klarer å gjøre fint. Så du mener den hvite A5 en de bygde er stygg? Jeg skal være enig med deg, mye av det de har kommet med gjennom årene er ikke så altfor pent.... Men de har også mye pene bygg bak seg, da som f.eks den A5en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Sier ikke at _ALLE_ er like fæle, men de blir som en... pimp my ride. Hvertfall de fleste bilene. Det jeg liker er at de fortsatt ikke innser at Bad Look panser er horribelt. Men, det bestemmer jo ikke jeg. De skal få holde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Automote veit hvordan de skal voldta biler i analen. Ikke en eneste ting de klarer å gjøre fint. Jeg er meget enig i den uttalelsen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Er vel noen som liker det siden de fortsatt lager biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Gjør de det? De gikk jo konkurs, og hele verkstedet lå til salgs for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Gjør de det? De gikk jo konkurs, og hele verkstedet lå til salgs for en liten stund siden. Åja. Det har jeg ikke fått med meg! Beklager den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Ser ut som om de stort sett driver med import, samt litt småstyling nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Spotta nye 3-serie GT.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Så jammen meg en E24 i Elverum i dag, med regnr DH114**. Noen som vet hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Så en selv...Stod L6 bakpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Var en mandig skapning innom jobb i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Var en mandig skapning innom jobb i går[ Bilde ] Den var tøff, skikkelig patina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Trodde det var kun i Monaco man gjør dette jeg men .... Oslo får ta det som et komplement Oslo; ikke så uvanlig med Z4, men denne hadde ekstra fin lyd og var Dubai-registrert.[ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Kan vi prøve å få denne tråden tilbake til det den engang var - en bildetråd? De siste 3 sidene inneholder 3 bilder av spottinger, resten er tulletråd-småprat. Jeg blir litt irritert hver gang jeg går inn her, også er det den samme småpratingen her som i resten av forumet. Kan vi ikke prøve å holde forumet litt mer ryddig og inndelt? Dette var en veldig fin tråd, som sakte men sikkert glir over til svada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Har vel aøri vært en ren bildetråd dette? Ligger under annet og ikke bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå