wicky124 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Nettop... e36 coupe? hehe skal ikke ha no kuppee bil as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Og denne hvite 7'ern[ Bilde ] http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42387223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Passet verken fargen eller hjulene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 den RS4'n lå bak meg på skedsmokorset for en ukes tid sida...kasta seg ut i 50 sona å parkerte meg. jeg var ikke helt på, så blei ikke noe særlig gassing, men å kjøre i 120+ i 50 sone tar ikke jeg sjansen på ass. han var villmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 [ Bilde ]Møtte denne på vei hjem fra Stavanger idag! Sjekk skiltet Sent from my Ifaun using Tapatalk Spanderer du brillene eller kikkert da? Vittigper du da;) E39 stod det:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 den RS4'n lå bak meg på skedsmokorset for en ukes tid sida...kasta seg ut i 50 sona å parkerte meg. jeg var ikke helt på, så blei ikke noe særlig gassing, men å kjøre i 120+ i 50 sone tar ikke jeg sjansen på ass. han var villmann Var faktisk i snakk med eieren på statoil på Bryn på tirsdag. Han bare "slår ikke inn i 7ende gir før i 270 denne hahaha" Pen bil da. Eier hadde hatt e60 M5 før og vurderte å bytte denne mot mot nye m3/m4 når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 såpass ja, haha..ikke helt go han. Men kult at han bruker redskapen, er sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Så denne i London i går. Fikk ikke noe bedre bilde. Grom lyd!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Mange av dem i Oslo også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Møtte på en Estorill e36 M3 (?) i ski tidligere i dag, mener den var RZ registrert.. Nydelig å se på men rakk ikke bilde da den passerte foran meg i rundkjøringa.. Thumbs up til eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Parkerte ved en RS6 fra Sveits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Så denne i Sandvika hvor jeg besøkte fetteren min. Veldig clean og fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Møtte på en Estorill e36 M3 (?) i ski tidligere i dag, mener den var RZ registrert.. Nydelig å se på men rakk ikke bilde da den passerte foran meg i rundkjøringa.. Thumbs up til eier Hvite BBS RS felger? Har sett den i området selv en god del ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Han har tråd her inne, heter noe sånt som "e36 318is - m3 ombygd"-ish flott bil! Er vel gs sine rs replika på den men.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Denne freshet opp litt i gata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå