M|Fjeld Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 993 Turbo på Uranienborg kirke for 5min siden Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Det er nok en oppjazza 1984 Carrera 3.2. Mest sannsynlig Sveits-import i sin tid siden den bare er registrert med 207 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Møtte noen biler jeg dro kjensel på ifra forumet her, så slo av en liten prat og de hadde stranda her i bygda pga et gåent hjullager, Hehe Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Looden Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ikke noe kvalitetsbilder, men dere ser hva dette er for noe Spottet i Egersund, begge to. Meget spenstige biler !Rød E31 850CSI. Chameleon E46 M3. Om jeg husker rett ble vel denne M3'n stjelt og gjenfunnet meget kjapt for noen år siden? alextn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Den e31-en så jeg på en rasteplass mellom Moi og Vikeså for en ukes tid siden, tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Traff på en bra senka "stanca" e39 sedan, sølv msport, lurer på om den hadde stanceworks merke i frontruta og. Møtte den i Tananger/Sola/Stavanger i går tror jeg det var. Noen som har kjennskap til den? Kunne egentlig ligne litt på BMWE39turbo her sin gamle bil, hvor i verden har det blitt av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 stanceworks klistremerke er så harry as! På lik linje med flammedekaler... (sier han med troika-rød bil...) VegarVS og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ikke diss Troika da Wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Haha, hadde det selv en liten periode, men røyk av igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 jeg har jo troikafarga bil... haha men ja...stanceworks merke i frontruta er litt...Wannabe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 stanceworks klistremerke er så harry as! På lik linje med flammedekaler... (sier han med troika-rød bil...) Jeg har lenge fantasert om å ha ett "Fuck stanceworks" klistremerke på min høye E34 Erik89 og karolinef reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 ahhaahhaah det hadde vært rått da! Sånn lite diskret merke nederst ved kanalen eller no...eller foran på "leppa" på frontfangern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Mye kulere å ha noe annet i frontruta, om man skal ha noe Slammed, Dapper, ICANTSEESHIT osv ting kan fort bli harry der også, men ifht banebil som jeg tenker så bør det vel gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Så en E60 M5 fra Oslo retning Ski for en drøy time siden, sølvfarget, så helt dønn original ut. Kjente det reiste seg litt i buksa ja Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Prøvekjørte grom Ford ST og spotta en Audi rs4 på Hafjell forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå