Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Norges (og Nordens også forøvrig) eneste LFA hører til i Stavanger ja, til tross for jallaskiltet. :)

Stavanger kommune jevnet ut fartshumpen da Rune Berge Viks luksus-Lexus gikk nedi med fronten.

Kan jo også være verdt å nevnte at Norges eneste Enzo, F50, 288GTO, Butatti EB110 og litt annet småknask også hører til i Stavangerområdet. :)

Men ingen av disse bilene er vel registrert i kongeriket Norge og er i så måte like lite norske som en hvilken som helst turist som har med seg bilen ifra utlandet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges (og Nordens også forøvrig) eneste LFA hører til i Stavanger ja, til tross for jallaskiltet. :)

Stavanger kommune jevnet ut fartshumpen da Rune Berge Viks luksus-Lexus gikk nedi med fronten.

Kan jo også være verdt å nevnte at Norges eneste Enzo, F50, 288GTO, Bugatti EB110 og litt annet småknask også hører til i Stavangerområdet. :)

Haha! Gammel sak.. Men jeg fant noe i artikkelen som fikk meg til å le:

- Vi får ofte meldinger om høye fartshumper, helst fra de med spoiler på biltaket, sier trafikansvarlig Johan Gismervik i Stavanger kommune.

Tøff bil da! Men kan neppe bare være 2cm bakkeklaring på den der. Forfatteren må jo mene til den aktuelle fartsdumpa? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det tenkte jeg faktisk ikke å se etter :P

Jeg spotta forresten en svart Berlingo/Partner (så ikke helt i farta) ved sinsenkrysset i dag. Så strøken ut med masse senk, første jeg har sett utenom min egen som er senka  :mrgreen:   Noen andre som har sett denne? Beklager varebil fetisjen min..  :---)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig! har hatt en slik modell tidligere også som jeg prøvde å kjøpe tilbake...

Så ut som den der var en smule forlatt...?

:) flotte biler

njaa , den der har stått der en god stund men idag var det en fyr som drev å skifta hjul og skrudde på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...