awt Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 ...men den er ikke Norges eneste. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Norges (og Nordens også forøvrig) eneste LFA hører til i Stavanger ja, til tross for jallaskiltet. Stavanger kommune jevnet ut fartshumpen da Rune Berge Viks luksus-Lexus gikk nedi med fronten. Kan jo også være verdt å nevnte at Norges eneste Enzo, F50, 288GTO, Butatti EB110 og litt annet småknask også hører til i Stavangerområdet. Men ingen av disse bilene er vel registrert i kongeriket Norge og er i så måte like lite norske som en hvilken som helst turist som har med seg bilen ifra utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Flesteparten av de awt nevner blir eller har blitt norskregget jo noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Flesteparten av de awt nevner blir eller har blitt norskregget jo Såpass ja..da bøyer jeg meg i støvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Skulebollen og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Merceklubben er ute og råner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Passerte en svart M3 F80 ved Tyrigrava, og en M4 ved Nygård i Ski. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Merceklubben er ute og råner tyske skilter på de alle Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Norges (og Nordens også forøvrig) eneste LFA hører til i Stavanger ja, til tross for jallaskiltet. Stavanger kommune jevnet ut fartshumpen da Rune Berge Viks luksus-Lexus gikk nedi med fronten. Kan jo også være verdt å nevnte at Norges eneste Enzo, F50, 288GTO, Bugatti EB110 og litt annet småknask også hører til i Stavangerområdet. Haha! Gammel sak.. Men jeg fant noe i artikkelen som fikk meg til å le: - Vi får ofte meldinger om høye fartshumper, helst fra de med spoiler på biltaket, sier trafikansvarlig Johan Gismervik i Stavanger kommune. Tøff bil da! Men kan neppe bare være 2cm bakkeklaring på den der. Forfatteren må jo mene til den aktuelle fartsdumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Den står inn mot fartshumpen i bildet, så det er nok der de mener, men jeg er enig i at det var en tåpelig setning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Åja, det tenkte jeg faktisk ikke å se etter Jeg spotta forresten en svart Berlingo/Partner (så ikke helt i farta) ved sinsenkrysset i dag. Så strøken ut med masse senk, første jeg har sett utenom min egen som er senka Noen andre som har sett denne? Beklager varebil fetisjen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Helt riktig! har hatt en slik modell tidligere også som jeg prøvde å kjøpe tilbake... Så ut som den der var en smule forlatt...? flotte biler njaa , den der har stått der en god stund men idag var det en fyr som drev å skifta hjul og skrudde på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 æsj...gå bort og gi han nr mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Noe som fungerer greit på en 2CV fungerer ikke så greit på en Astra. Haukefer og Morty999 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Passerte en svart M3 F80 ved Tyrigrava, og en M4 ved Nygård i Ski. Grå m4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå