StigJ Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 IMG_1929.JPG MINI John Cooper Works GP, eneste i Norge. Denne hadde vi det gøy med så lenge det varte. Så lenge det varte? Er den død?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Se på skiltet. Sikkert en prøvekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Så lenge det varte? Er den død?? Hehe neida, takk og lov. Vi tok den inn da jeg jobbet i en bilforretning i Oslo og den stod til salgs i over et halvt år før noen var villig til å bla opp over en halv mill for en MINI. I mellomtiden brukte vi den som budbil mellom forretningene siden den kun hadde to seter og derfor brukbar bagasjeplass til MINI å være:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Puh! Ja husker den stod til salgs ganske lenge en eller annen plass. Grom bil det der. Endret Februar 5, 2015 av StigJ Weiders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Tok igjen en 2001 325i Touring i en av mine favorittfarger "Sahara Beige". E46 er fortsatt snacks selv om årene har gått. Fredrik og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Gallardo på Frogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Møtt mye rart i dag. Ble forbikjørt av en E60 M5 som gasset friskt på E6 - de få M5ene man ser langs veien ligger vanligvis i fartsgrensen og sparer bensin. Og observerte en havarert Prius som stengte et felt i Operatunnelen - første gang jeg har passert en Prius med problemer. Bil nr 1 er en 2013 Audi S3 med 2.0T på 301hk. I nærheten stod en MB GLA 220CDI (stygg som juling) med falsk modellbeskrivelse på bakluka. Ellers en veldig sjelden 1988 Lancia Y10. Er egentlig en Autobianchi som slekter på Fiat Uno, og med samme 1-liters Fiatmotor på drøye 55hk. Ble passert av en nydelig en eiers 2006 CLS 55AMG samt en 2006 E90 335D med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Møtt mye rart i dag. Ble forbikjørt av en E60 M5 som gasset friskt på E6 - de få M5ene man ser langs veien ligger vanligvis i fartsgrensen og sparer bensin. Og observerte en havarert Prius som stengte et felt i Operatunnelen - første gang jeg har passert en Prius med problemer. Bil nr 1 er en 2013 Audi S3 med 2.0T på 301hk. I nærheten stod en MB GLA 220CDI (stygg som juling) med falsk modellbeskrivelse på bakluka. Ellers en veldig sjelden 1988 Lancia Y10. Er egentlig en Autobianchi som slekter på Fiat Uno, og med samme 1-liters Fiatmotor på drøye 55hk. Ble passert av en nydelig en eiers 2006 CLS 55AMG samt en 2006 E90 335D med automat. Det som er så tragisk er at den 335D-en er en typisk ungdomsbil i Sverige. For 6-7 år siden husker jeg at E46 M3 var en helt vanlig rånebil som ingen snudde seg etter engang i Sverige mens rånerne i Norge halta avgårde med 940 med lavtrykksturbo og chippa Civicer og kalte det for sportsbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Er vel ikkje så rart med avgiftene her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Det som er så tragisk er at den 335D-en er en typisk ungdomsbil i Sverige. For 6-7 år siden husker jeg at E46 M3 var en helt vanlig rånebil som ingen snudde seg etter engang i Sverige mens rånerne i Norge halta avgårde med 940 med lavtrykksturbo og chippa Civicer og kalte det for sportsbiler. Er vel ungdom som jobber i Norge da En svensk bekjent har fortalt at forsikringspremier og slikt er svindyrt i Sverige om man er under 25 år, i tillegg er ledigheten høy og lønningene lave (hvorfor ellers kryr det av svensker i Norge) så svensk ungdom kjører oftest en gammel Volvo eller Saab. Må ha vært noen skikkelige pappagutter du møtte på tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Spottet en god gammel boble i morgenrushet. Hvis han som kjøpte den ny ble fortalt i oktober 1968 at denne billige, litt utdaterte bilen fortsatte skulle bli brukt som pendlerbil til jobb i 2015, 47 år senere, tror jeg han hadde fått seg en god latter. Simpel, tysk kvalitet. Litt senere møtte jeg på en fjern, ganske harry slektning av bobla inni byen. Svensker kan det med å style biler slik at det ser helt bingo ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Passerte en sølvfarget E28 på vei til jobb idag. Rundt 16.45 ved Felleskjøpet mellom Ås og Ski. Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Hvit Bentley Continental cab... feilparkert utenfor Barcode i busslomma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Lys blå M5 F10 i Bergen Sentrum. Sett den tre dager på rad på samme sted til ca. samme tid. Så en Jaguar F-Type i Fyllingsdalen i går, og en V70R i Åsane i dag. Ikke SÅ spesiell bil, men grom lyd. Endret Februar 11, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Mens vi nesten snakker om boble. hatt en i gårn i snart et år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå