Reef89 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 En Svensk 61. Tok en nærmere titt og ble litt små overasket over at alle airbagene var slått ut ved så og si liten skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Møtte på denne på vei hjem fra en vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Spotta en Alfa 4c på Lambertseter i stad, legger ved bilde av tilsvarende bil. Man hører godt at den kommer for å si det sånn. Ganske lydtunet. Ellers er det nok en på Nordstrand som har hentet en i8 i det siste, tok ikke bilder av den heller, men legger ved ett fra finn for de som ikke vet hvordan de ser ut. Ellers må man si at el-bil andelen begynner å bli høy, e-golf og i3 ruller det veldig mye av samt teslaen. Ganske daglidags og se disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Har spottet 4C selv (Ring 3 v/ Sinsenkrysset), ble også selv overrasket at det "poppet og banget" fra eksosen fra avstand i lav hastighet mens jeg satt i bilen min med vinduene igjen. Og den ser definitivt ut som en baby superbil! Bred og fet. Den jeg så var også like rød i3 er vanlig syn i Oslo nå ja, synd de nesten bare selger godt i Norge (en på Bavaria sa at de kostet like mye som en standard 5-serie i andre land, som gjør at nesten ingen vil kjøpe). Endret Mars 7, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Møtte en i8 i dag rett forfra, fy faen og mye bedre de ser ut i virkeligheten! trur jeg sikla noe i stad xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Spotta denne i høst HPVL, Skårholen, JMossige og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Den sto forøvrig parkert i røn i valdres, den går visst i de områdene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Understreker det jeg alltid har sagt, BMWer kler rødt! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Den der er oransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Mer enn rød enn oransje! Dette er oransje... Men det kan vel diskuteres, mange som ikke skjønner om bilen min er blå eller grønn (avhenger av lyssettingen) Men nok om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Haha sjekka bare reg nr jeg xD noekult og gallay reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Såg denne i Aberdeen igår, pluss div annet gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Det er ganske så mye å spotte der. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Absolutt Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå